Hej!
Tusen tack Vänner-Fan för tips, och även BS. Jag har idag varit på BVC och antaligen sinar mjölken nu när jag varit stressad och ledsen! Sen känner sonen av att jag inte har mått så bra, så det blir en ond cirkel. Han väger snart 5 månader gammal, iaf 7,3, så det är ingen fara. Eftersom han inte har kissat så mycket, har jag köpt päron och morots dricka (från 4 månader) det var mums
, så nu tror jag att han får i sig tillräckligt med vätska iaf.
Banangröt har jag provat, han gillar det så där, det smakar iaf banan. Sen älskar han Katrinplommonpuré, det brukar jag ge honom på gröten och ibland bara som den är. Potatis och vita rotfraukter får jag inte i honom, idag har jag köpt majspuré, det gick när jag gav honom ett par skedar, och sen katrinplommonpuré mellan tuggorna.... ja ja.... ska göra som VännerFan sa, ska lägga banan på allt jag ger honom, det ser så läbbigt ut bara... majs pure med banan, urrrrk....
Kanon BS ag vaccinationerna, jag ska ta upp detta med mamma.... hon är ju sjuksköterska i botten (utbildar nu) så ska vi se vad hon säger... Trodde det var gratis i sthlm, men alltså inte för barn födda innan 1 juli, attans, Firren kom ju 21 juni och skulle ju kommit i 17 juli, det var ju typiskt
Page, hej du. Jo jag försöker titta in så ofta jag kan, tycker det är kul fortfarande, men det blir ju lite annorlunda när man inte sitter på kontoret längre. Nu är jag oftast ut och går och hittar på saker med Victor mellan 10-18. Sen på morgonen innan man är klar med sig själv och honom, har man max 5 minuter på sig, då hinner jag inte vara här inne
Nu ska jag laga middag till min lilla familj...
OCH min fyllegubbe till make sårade mig mer än ni tror (inte första gången heller) så idag ringde jag upp hans kärring till mamma och sa som det var att jag inte orkar med honom längre. Jag bara grät i telefonen och sa att han gjort mig illa när det gäller alkolhol i 7 år!!!!!!!!!!!!! Och att jag inte velat ringa henne för hon tar alltid sin lilla son i försvar, men nu jä-lar var det nog! Så hon ringde faktiskt upp sin son och la 2 timmar på att reda ut ett och annat med honom. OCH han är skyldig mig mer än en fylla! Men nu har jag ju en liten underbar son, så den varan är man ju ändå inte så nära så han får kompensera med något annat.
Ja ja, nu har jag pladdrat om mitt.....
KRAMAR till er alla!
Spännande med 1 vecka till BF Piggelin! Jag blir så avis, för jag vill så gärna föda igen, det är så häftigt!