Oj, nu dök ett gäng allvarliga ämnen upp här i tråden på en gång! Det är bra att jag blir påmind om att mina futtiga problem med vikt och för få sovtimmar inte är allt hela världen kretsar runt.
Cicci, så tråkigt att det här skulle ställas på sin spets just när du har det så jobbigt själv och är så trött. Kanske kan du få barnvakt ett par timmar någon eftermiddag för att sova ikapp lite? Jag är inte ute och springer på dagarna lika mycket som du, jag är ofta hemma tills efter Iris morgonsömn och kommer oftast hem vid fyra så jag sitter här och läser ikapp när jag ammar. Just potatis, palsternacka och avokado är de tre saker som Iris tycker allra sämst om men det finns ju så många andra saker att prova att jag inte tycker att jag måste fortsätta tvinga i henne just de sakerna.
Page, så ni fick en tid till sist, så skönt, helt otroligt att det ska vara så svårt. Hur är det, vet ni inte alls hur läget är eller är ni rätt säkra på att det ändå i slutändan kommer att gå bra? Eller skulle det kunna vara mer som för Clownis om det är illa? Jag vet ju att ni lade barnplanerna på is av andra anledningar just nu men hur var det, hade ni nedfryst vara i fall att?
September, lycka till på KUB:en, kommer att sitta här och vänta på besked så snart ni är klara!
Mrs B, vilken otrolig otur du har haft, jag minns att när jag var i slutet av graviditeten så hade jag så himla ont i nedre delen av magen, tror det var fogarna där, så att jag inte kunde vända mig i sängen och det krånglade också under förlossningen så att jag inte kunde byta ställning som jag skulle. I vilket fall så var alla andra som var gravida samtidigt då så himla pigga kändes det som! Hoppas att du slipper gå över tiden så att du blir av med eländet så snart som möjligt.
Jag sitter nog här ett tag till men jag måste ta Iris nu eftersom maken har tvättstugan så jag kan nog inte skriva mer nu. Hej så länge.