• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Nattson

wwwhooooo Lappis, vad kul att det går frammåt!!! Då ska vi hålla tummarna när det är ÄP och inplantering. Yes!!! vad kul!!!

• Tinga

Lappis - åh, vad härligt att allt ser bra ut! Vilken superspännande vecka du har framför dig! Kommer att hålla tummarna så att de blir blå framöver! "Tyvärr" åker jag till Rom på en långweekend på onsdag i nästa vecka, så det blir först nästa måndag jag kan läsa om äggplock och tillbakasättning, men jag kommer att vara med dig i tanken hela tiden. Kram!

• Telemarkgrrl

Härligt Lappis, om lite drygt än vecka är du gravid! Så coolt!

• Vännerfan

Nenne,
    Jag var väldigt oregelbunden, så egentligen var det första dagen jag kunde testa helt säkert enl. förpackningen. Jag hade haft en jättelång cykel precis innan och just denna blev nog ovanligt kort (eller ja, det blev ju bara en halv cykel eller hur man nu ser det när man blir gravid), men man skulle gå enligt den längsta cykeln man haft senaste 3 gångerna eller nåt sånt. Sen gifte jag mig ju dagen innan jag plussade så det är ingen överdrift att påstå att jag hade lite annat att tänka på också... Och jag ville inte heller veta hur det gått innan jag gifte mig.

• nennesjuttioåtta

Hoppas dina ägg blivit som kardborrar nu av all spray!!!

• nennesjuttioåtta

men shit pommes frites, Vänner! Gifte du dig dagen före plusset?!?! Det har jag heeeelt missat, COOOLT!!!

Oj vad många utropstecken jag har kreerat idag, den knappen är helt utsliten! Ett till

• Lapinette

Tar tacksamt emot alla tummar, för dem behöver jag.

• Vännerfan

Du får mina med Lappis, givetvis! Åh, vad spännande! Kan du testa 14 dagar efter att de satt tillbaka ägget sen eller hur länge ska man vänta på att göra det? När är dagen D?

• Lapinette

De säger 18 dagar men det verkar som de flesta börjar testa runt dag 14 i alla fall. Jag har ju aldrig testat mig så jag tror att jag kommer att hålla ut till dagen D om inte mensen har kommit innan dess.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag