• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

Gud vad härligt!!!!!!

• Nattson

Nenne tack, och så klart ska det smitta!!!

• nennesjuttioåtta

Tror ni inte att det smittar? Finns det några vetenskapliga bevis för motsatsen??? *gnider mig mot Nattson*

Har du berättat för hanen???

• viktualia

Nenne - jag är skeptisk mot att det smittar... har inte funkat hittills.. en tjejkompis sträckte över sin 2 månader gamla son till mig i våras och sa "haha, nu kommer du bli smittad"... jag är högst ogravid fortfarande...

• Tinga

Tur att ni var heta på att komma igång inför ÄL, Nattson!

Japp, nu vill vi höra en snyfthistoria om hur det gick till när du berättade för mannen!

• Nattson

Nenne japp det har jag. Jag testade vid 02:30 på natten så när jag såg att det blev + så väckte jag min man. Han var halvvaken och sa att han skulle ta ett glas vatten. Så jag följde med och satt på lite te. Sen visade jag stickan, han sa är det sant, är det verkligen sant? sen kramades vi i köket

• pirr!

Länge sedan igen..
    Först och främst:

GRATTIS till er som plussat- Nattson och vem var det mer?

Spännande med lite BIM och ÄL på gång. Lappis- hejar på dej tjejen!!!

Här rullar livet på. Har gått halvvägs nu och äntligen har illamåendet gett med sig, dock har fogarna börjat spöka istället, men det tar jag hellre än illamåendet just nu
    UL såg fint ut trots mina mediciner som ökar risken för missbildningar och sedan i fredags har jag kunnat känna några försiktiga sparkar- skumt och lite obehagligt (får man säga så???
    Är dock varm i hjärtat och så glad och tacksam över min graviditet - tro inget annat!

Stor kram

• nennesjuttioåtta

pirr!
    Oj, det var länge sen! Hej på dig!
    Junilejon plussade också häromdagen, vi är i ett stim!

• nennesjuttioåtta

Nattsson
    ooooh *snyft* vad mysigt!!!!

• Lapinette

pirr - det var länge sen sist! Vilken vecka är du i?

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag