• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Nattson

Hej på er, här kommer min rapport: Det blev plus på stickan!!!

• Telemarkgrrl

Stort grattis Nattson!! Vad roligt! Nu är det en ny plusvåg på gång minsann!

• snofsan

Nattson : GRATTIS!!! guuud vad kul!!!!!!

• Lapinette

Helt jäkla otroligt! Två plus på bara några dagar. När hände det senast!!! Hoppas det håller i sig...

STORT GRATTIS Nattson!

• Page

Grattis Nattson! Roligt att se att det rullar in plus!

Muggles, härligt att du har fått sova en hel natt! Hoppas att det blir fler sådana nätter framöver!

• Tinga

JÄTTEgrattis Nattson! Härligt med ett par plus så tätt! Jag hoppas verkligen att det är något som smittar, för nu var det längesedan vi hade någon plusvåg!

• Nattson

Tusen tack!!! Jag är så fantastiskt glad, fast det känns väldigt overkligt!

• Tinga

Nattson - hur länge har ni försökt! Det var väl du som inte hittade ÄLen den här gången? Uppenbarligen var den där, trots allt!

• nennesjuttioåtta

WEEEH nattsson!!!!! Vad roligt, Grattis!!!!

Hoppas att det smittar!

• Nattson

Tinga precis jag hittade inte ÄL med testerna men den fanns där i allafall. Jag tror att jag började testa försent. Jag utgick från äl räknaren på gravid.se. Men det är tur att vi fick till det lite innan också he he he
    Vi har försökt sen juli i år.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag