• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

men jag var ju i Västmanland Det är ju söder om Dalälven. Fast saltbilen kom ju norrifrån... hmmm. Damm those yankees!

• viktualia

åhå! själv var jag i Sörmland och Närke och brummade... och ingen saltbil i sikte... imorse var det lite vitt på marken men det hade töat bort när jag kom till Karlstad

• nennesjuttioåtta

åååh var tog alla väägen.... *gravt BT-holic återfall*

• Nattson

Lapinette, BIM är allt från idag till fredag. Så vi år se.

Nenne, Ja det är alltid så jobbigt när djur går bort.
    Pappa kommer att tycka att det är jätte jobbigt, ena katten är helt svart och ungen är helt vit. Ganska cool kombo.
    Visst är det spännande med BIM, vi får hoppas at tanten håller sig borta.

• BrudSommar2006

Åååhhh, BSSF!!! Kanske Bevara Solna SnöFritt också! Eller nej, jag vet, Bevara SVERIGE SnöFritt!!! Nolltolerans för under noll grader! Bort med vintern!

Vickan, vilken fin komplimang du fick av Page!

Har vi en BIMare på gång också, så spännande! Får vi vänta ett par veckor sedan, är det Nenne, Tinga och Lappis på gång sedan eller är det någon emellan?

Har någon hört från Frejis förresten? Såg att hon tittade in förut men jag har helt missat om det blev någon kanin eller inte?

Nu har vi varit på föräldragrupp och sett film och skållskador, jätteläskigt. Vi skulle vaccinerat också men det hade visst inte gått tillräckligt med tid från sista pneumokockervaccinationen så fick ny tid i nästa vecka. Nu är hon i alla fall över tio kg, tio och ett halvt faktiskt, och är 71 cm. Förstår inte hur vi kan vara på väg mot storlek 86 i body redan med 74 i byxor! Om hon har 86 upptill borde hon ju ha mycket kortare ben än så.

• Piggelin1

...och här har solen skinit som bara den även idag! Telis, vad var det du sa i lördags - det är alltid fint väder i Gbg (när du är här ). Det håller i sig! Såååå skönt!

Men Omsan, har du inte varit "utanför tullarna" sen sommaren-2004???!! Ojojoj, hur lyckas man med det?! Ok, att Sthlm är Kungliga Hufvudstaden, men ändå liksom Fick en sån där association till hon den där moderattjejen Anna ngnting (gift m David Batra), som tyckte i TV för länge sen att alla utanför Sthlm var lantisar...

• Lapinette

Nattson - spännande! Har nästan glömt bort hur det kändes dagarna kring BIM. Tänk att man kan glömma så snabb? Bara för några månader sedan jagade jag som en idiot och hade ett dussin olika graviditetstecken. Nojjar du dig också och känner av?

• Piggelin1

Nenne, det var jag som undrade över lappvantarna

• viktualia

Brudsommar - jag hade inte hunnit läsa det än... men OJ!!! Page är bra trevlig hon!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag