• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Telemarkgrrl

Jag har en kompis till en kompis som är gravid efter första försöket på Falun och så är jag lite svag för dalmasar. Jag tycker också att deras lite längre blastocystodling verkar smart men det finns väl egentligen inga konkreta bevis för att den är bättre än så länge. Så jag tror inte att det spelar någon stor roll vart man går så länge man känner sig väl omhändertagen, det är ju inga revolutionerande skillnader i statistiken från olika kliniker.

• nennesjuttioåtta

dalarna! Dalarna! Dalarna!

• nennesjuttioåtta

*gör en telissväng på torra land till Telistubbens ära*

• Telemarkgrrl

Åh, du är så rar, Nenne! Och det är så roligt att se ditt gula tryne här lite oftare. Är din man dalmas förresten? Pratar han dalmål? I så fall förstår jag verkligen hur immigt det kan bli på en parkeringsplats i november.

• nennesjuttioåtta

jaaa, vi är båda masar.

Men han pratar inte Gundemål som jag. Däremot är han sexig i knätofs....

• nennesjuttioåtta

Ok, lite dalmål pratar han nog. En sann patriot som hejar på folk om de råkar ha en Leksands IF-dekal på sig.

• nennesjuttioåtta

tack, detsamma förresten! hihi

• snofsan

hej hihi snart blir jag med katt

åhh jag längtar sååååååå

• nennesjuttioåtta

NÄÄEEEE Snofsan!! jag vill också! vad blir det, vad BLIR det??!?!!?

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag