• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Så klart vi är!!!
    På mammas sida bönder från Östergötland och från pappas uppe i bergen i Japan. Fast det finns nog några få urinvånare (Stockholmare alltså).

• Lapinette

Nattson - det låter ju grymt lovande! Håller tummarna!

• Telemarkgrrl

He he, själv känner jag mig puckad för att jag bor kvar där allt är som dyrast och där det är mest folk och pendeltågen är som mest försenade.

• Nattson

Ha ha min pappa kommer från en bondfamilj i Slovenien och mamma är en city chick från London så jag är lite blandad från början men uppväxt på landet.

Tackar Lappis

Nenne nä det tror jag inte, testar nog tidigare kanske redan imorgon...

• nennesjuttioåtta

jag är rätt ljushårig för det mesta jag med. En gång satte jag mig i bilen och fastnade med några hårstrån i dörren, men istället för att öpnna dörren igen så vevade jag ner rutan...fast det hjälpte ju såklart inte...

• BrudSommar2006

Nattson, är du uppväxt i Sverige då? Hur träffades dina föräldrar?

Lapinette med förresten, hur träffades dina föräldrar??

Värst vad Iris har sovit, hon vaknar nog när som helst nu, skönt att hon fått sova i alla fall. Hon somnade i bilen och vaknade inte ens när jag lade henne i vagnen i regnet, imponerande faktiskt!

• Nattson

BS, japp född och uppvuxen i Sverige. Mamma var på semester i Slovenien och pappa jobbade som servitör på hennes hotell. De belv ett par där och sedan flyttade pappa till sverige för att jobba, han hade fått ett erbjudande. Mamma kom efter efter något år.

• Nattson

Dags att gå hem nu! Trevlig kväll, hörs imorgon

• nennesjuttioåtta

dags för Core-pass! Kniiiip tjejer!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag