• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Piggelin1

Oms, det handlade inte så mkt om att ha koll - "17 november" är ett datum som alla på västkusten kan rabbla i sömnen. Liknande snöoväder har nog aldrig skådats på denna sidan Sverige, vare sig förr eller senare, speciellt inte i november! Folk som jobbade sent fick övernatta på arbetsplatserna osv.

Clownis, grattis till bönan med det pickande hjärtat, det är verkligen en häftig känsla att se det första gången!

• snofsan
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-07 15:00:27 följande:
    NÄÄEEEE Snofsan!! jag vill också! vad blir det, vad BLIR det??!?!!?
    hihi de får bli en bondkatt en hona naturligtvist hihi måste ha en "dotter"
  • nennesjuttioåtta

täntke att vi skulle vänta tills vi får flytta in i huset, för skaffar jag en nu kommer att inte att kunna gå hemifrån. Att försöka stänga dörren för en jamande katt är ju hjärtekrossande!!! Inte för att jag tror att det blir lättare när man bor i hus, men då får den ju gå ute och man kanske "slipper" avskedet...

ÅÅÅh jag längtar också!!

Nä, vad säger ni - ska vi inte skaffa katt allihop istället för barn?!?!

• snofsan

Oms. ja tror du missade min fråga förrut :-P

jag undrar va du jobbar med eftersom du inte tyckte om halkan å snön som ni pratde om förrut

kram från nyfikna snofsan

• nennesjuttioåtta

tror också att vi ska ha en bondkatt, gärna en blandning! Det hade varit mysigt med en raskatt men det är ju tokdyrt! Såg på blocket www.blocket.se/vi/13992870.htm som var såååå söta!!!

• snofsan

nennesjuttioåtta : ja som vilar mllan två arbeten å har en sambo som jobbar som en galning tycker de e en ypperligen SMART (egoistikst?) idé att skaffa mej en katt... kissen få vara min bebis

• snofsan
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-07 15:04:24 följande:
    tror också att vi ska ha en bondkatt, gärna en blandning! Det hade varit mysigt med en raskatt men det är ju tokdyrt! Såg på blocket www.blocket.se/vi/13992870.htm som var såååå söta!!!
    ohhhhhhhhhhhh så sööööööööööööööööööt
  • nennesjuttioåtta

ååååh jag vill vara hemmafru!!!

Eller mammaledig, skulle ju passa bra också. För då har man hur mycket tid som helst i världen. Eller vad säger ni mammor?

• snofsan

men den här gången ska jag skaffa mej en försäkrng på kissen me, så de inte blir så himla dyrt ifall kissen blir sjuk

• nennesjuttioåtta

aaaah visst är de?!?!? Jag vill ha allihop men det får vänta tills i vår

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag