• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

ojojoj, hoppas, hoppas så att vi alla som är kvar plussar före jul, vilken julklapp!!!!

• Oms
    viktualia skrev 2007-11-08 13:19:37 följande:
    Nenne - jag är skeptisk mot att det smittar... har inte funkat hittills.. en tjejkompis sträckte över sin 2 månader gamla son till mig i våras och sa "haha, nu kommer du bli smittad"... jag är högst ogravid fortfarande...
    men Vickan - det är precis som m spöken - tror man inte på dem så ser man dem inte...
  • Oms

Nattson - grattis! o välkommen in i nästa stider där man inte behöver leta symptom utan de kommer ändå - vare sig man vill elerl inte

Pirr! - skönt att illamåendet har gett med sig - det tar verklgien på krafterna att må illa. foglossning är inget kul det helelr, det är vi några här som haft. men men, det är en kort period av ens liv och ett tu tre är den över

• viktualia

fniss fniss...

OJDÅ!

Måste jag börja tro på spöken för att bli gravid.. hihi... då fortsätter jag nog vara barnlös länge... *bekvämt*

näääämen jag förstår hur både kompisen och du menar...egentligen...Laughing

• Tinga

Nenne - ja, det där med fantastisk julklapp fantiserar jag också om. Tänk att på julafton få berätta för familjen att man ska ha barn! Men, det där tillhör än så länge bara drömmarna.

• pirr!

Åh! Junilejon med! GRATTIS!!!

Hur går det för Sweetstreet annars?

Lappis: Jag är i vecka 20 och det börjar synas även för dem som inte känner mig.
    Hur har det fungerat med nedregleringen? Har du märkt av skillnaden tydligt?

• snofsan

mmmm.. så känner ja med det hade varit häftigt att man hade kunnat fixa all utredning att de va klart å ta itu med de så kallade problemet å kunna bli på smällen lagom till ens bröllops dag

• nennesjuttioåtta

jag lovar, bara för att vi förr sa att vi inte ville ha ett decemberbarn så blir det ett, hahaha! Att jag aldrig kan hålla käft...

• Nattson

OMS, precis de kommer oavsätt om man vill eller inte. Jag hade en close encounter med toan idag... vill inte må illa. Men det är lugnt, jag är så glad så det gör inget just nu

Ja ett plus i julklapp till alla i tråden röstar jag för!! Jag håller tummarna för många nästa vecka!

Lappis hur har det gått med blodprovet?

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag