GRATTIS Natton! Vad roligt! Jag kände igen dina symptom klockrent som mina. Men jag hade ännu fler, typ nästan alla "klassiska". Men det var nog för att jag testade så pass sent (slutet av v6).
VILKA söta kattungar Nenne länkade till! Jag känner bara att jag kan resonera hit och dit om hund eller katt eller både och, men jag lovar: den dag jag står öga mot öga med en sån liten söt kisse kommer jag inte gå hem tomhänt!
Oj, väger Iris så mycket! Jag var på 6mån-kontroll idag och prinsen väger knappt 8,5kg och är 70,5cm lång. Så han är inte så himla stor längre i förhållande till sin ålder. Nu ska jag börja ge prinsen hela luncher med kött eller fisk etc. Det är lite konstigt att jag som inte gillar att laga mat i normala fall tycker det är jättekul att laga till honom! Så spännande på nåt sätt att se vad han tycker om det. Just nu har jag torkade aprikoser som ligger och sväller i vatten för att bli puré. Det finns ju burkar med det att köpa, men nä, jag ska göra min egen hur onödigt det än verkar...
Och Moa sover hela natten, det är ju suveränt!
Förresten tycker jag inte att det konstigt att du stör dig på amningen (eller att du stör dig på att du stör dig eller hur det nu var). Att ta hand om Moa är ju din huvudsakliga sysselsättning nu och där är ju amning/matning en väldigt stor del. Plus att det ju är ett jädrans tjat om amning när man blivit mamma i alla broschyrer, tidningar, på bb, bvc osv.
Och detta som INTE skulle bli ett s.k. ego-inlägg blev nästan det ändå. Nästa gång ska jag inte tjata så mycket om mig och min prins, jag lovar... Vet inte varför det så ofta blir så. Lever jag i en liten bubbla fast jag inte är medveten om det själv tro?