• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Märker att göteborgarna är glada för vädret. Här tror jag nog att det varit mulet, tänkte inte ens på vädret när jag gick ut för att äta lunch men igår var det helt underbart. Då blev det promenad utmed Norrmälarstrand och faktiskt en guidad tur i Stadshuset. Kan rekommenderas!

Kaninen är som vanligt helt OT!

• Frejis

Vilken söt liten kille Koko! Grattis ännu en gång och ni har valt ett fint namn

Lappis - har du något preliminärt datum för ivf start om vi nu ska köra den tillsammans? Om jag bestämmer mig för det får jag nog kasta listan med biverkningarna annars får jag typ alla

Jag tror att göterborgare förhåller sig till vädret på samma sätt som folk gör i min gamla hemstad. Usch, under mellandagarna var det så kallt där att det inte gick att gå ut fast det bara var noll grader ute... den här vinden gör allt.

September, har ni beställt en Bugaboo? Vilka färger? Bugaboo är nämligen en vagn som jag en dag ska ha och maken har redan informerats om det *ingen förhandlingsfråga mao*

Muggles, skickar tillbaka ett grattis i efterskott! Just ja, du var två år äldre, och jag som trodde att det bara var jag som fyllde de här 35 omvärlden åldras ju också och det kan vara en skön och tröstande tanke.

• Lapinette

Frejis - jag inväntar i sådana fall min tant typ nästa helg och sen blir det ju spraystart 3 veckor efter detta. Hur ser det ut för dig? Det vore faktiskt skönt att samåka.

Nu blir jag nyfiken, måste också kolla galleriet.

• Frejis

Lappis - jag hade preliminär start den 14 februari, men mensen var sen. Det blir nog 17 eller 18 i stället.

• Lapinette

Då ligger jag cirka en vecka efter dig. Har ju haft två sena menstrautioner så vi blir inte helt synkade. Tills när har du på dig att ta ett slutligt beslut?

• Frejis

Lappis - Ingen aning, de sade ingenting konkret. Det beror kanske på den undersökningen som jag måste göra innan någonting kan påbörjas.

• start september

Nattson,

jag säger till om det blir så! Inte denna onsdag iallafall.

Freijs,

det blir en helbrun vagn. Det känns som den perfekta vagnen just nu - så jag förstår dig! Håller tummarna för att sådan snart blir din också ;.)

• FruCicci

Halloj i tråden!

jag är lite förvirrad, kommer inte ihåg om jag har skrivit eller ej denna veckan, men men, tjingeling, nu är jag och Victor hemma från Frankrike iaf, det var kanon och ValThorans var fantastiskt..... nu kom jag på att jag har skrivit sen jag kom hem, ja ja...

KOKO shit vad fin han är lille skrutten, det var en mycket söt bebis och jag längtar efter att få se honom irl!

Victor sover fortfarande inte på nätterna, för er som orkar höra, så är det drygt som fan! Han vaknar hela jä-la tiden! Som längst förra veckan sov han 4h 20 min, men sen vaknade han en eller två ggr i timmen efter det HELA natten. Phuuuuu, man är inte alltid pigg alltså, han vill så klart amma när han vaknar.

Han hatar dessutom välling, jag har försökt o försökt men han slår bara bort flaskan. idag gav jag honom på sked, det gick bra till han upptäckte att jag försökte lura honom, då började han fräsa med skiten i munnen, så det var välling överallt. Ska inte ge upp än.
    Banangröt får han annars och det älskar han, har köpt havre gröt nu med, så jag har börjat med 50/50 och sen ska jag gå över på det grövre artelleriet

hej Frejis, vad kul att du har varit inne din toka! Hoppas att allt kommer gå vägen nu för dig!

Sweet, antar att det är din katt i galleriet, vad fin den var! En sån ball sak, den ser lite annorlunda ut, verkar vara en finare ras.

lappis, välkommen hem tjejen, du har varit saknad!!!!!!!

Mugglan, Piggis , när kommer ni hit till sthlm??????

Nu måste jag gå och lägga mig, men vi hörs snart igen!

Kram till er alla!

• Piggelin1

Heeeej Cicci,
    kul att se dig!! Fasen vad drygt det låter med dina nätter

Inget Sthlm bestämt ännu, men ngn gång under våren blir det absolut!!

Nu måste jag posta detta innan din gröna plupp försvinner igen!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag