Halloj i tråden!
jag är lite förvirrad, kommer inte ihåg om jag har skrivit eller ej denna veckan, men men, tjingeling, nu är jag och Victor hemma från Frankrike iaf, det var kanon och ValThorans var fantastiskt..... nu kom jag på att jag har skrivit sen jag kom hem, ja ja...
KOKO shit vad fin han är lille skrutten, det var en mycket söt bebis och jag längtar efter att få se honom irl!
Victor sover fortfarande inte på nätterna, för er som orkar höra, så är det drygt som fan! Han vaknar hela jä-la tiden! Som längst förra veckan sov han 4h 20 min, men sen vaknade han en eller två ggr i timmen efter det HELA natten. Phuuuuu, man är inte alltid pigg alltså, han vill så klart amma när han vaknar.
Han hatar dessutom välling, jag har försökt o försökt men han slår bara bort flaskan. idag gav jag honom på sked, det gick bra till han upptäckte att jag försökte lura honom, då började han fräsa med skiten i munnen, så det var välling överallt. Ska inte ge upp än.
Banangröt får han annars och det älskar han, har köpt havre gröt nu med, så jag har börjat med 50/50 och sen ska jag gå över på det grövre artelleriet
hej Frejis, vad kul att du har varit inne din toka! Hoppas att allt kommer gå vägen nu för dig!
Sweet, antar att det är din katt i galleriet, vad fin den var! En sån ball sak, den ser lite annorlunda ut, verkar vara en finare ras.
lappis, välkommen hem tjejen, du har varit saknad!!!!!!!
Mugglan, Piggis , när kommer ni hit till sthlm??????
Nu måste jag gå och lägga mig, men vi hörs snart igen!
Kram till er alla!