zozo - Det är sant, man kan få pigmentfläckar av att vistas i solen när man är gravid. Dessa är tydligen svåra att få bort också, så nog ska man vara försiktig! Jag var dock i florida i v25-26 och i spanien i v27, och det gick utmärkt. Såg noga till att inte bränna mig, körde med spf 20-30 hela tiden, och fick inga fläckar. Kan det vara därför man ska akta sig vid skidåkning också? Då är ju solen superstark eftersom den reflekteras mot snön.
gosnosen - Vad tråkigt att det går emot er så! Håller tummarna för att du äntligen har nedreglerats nu.
lappis & frejis - Tycker ni ska köra tillsammans nu i feb/mars, och att du ska spara dina eskimåer lappis.
sweet - Shit, du är ju snart halvvägs!!!
Har en jobbig dag idag. Ena katten har blivit sjuk och är hos vet med sambon just nu. Han matvägrar och dricker inte ens vatten, är jätteorolig. Vet inte om det är en protest mot conny eller om han faktiskt är sjuk på riktigt, hoppas på svar snart... Katten hatar dessutom vet över allt annat och blir ett riktigt vilddjur när han är där, tycker så synd om honom!!!
Conny har nog kännt av min oro, för han har varit kinkig hela förmiddagen. Nu har han äntligen somnat, efter oräkneliga amningsförsök (han suger kanske 4 gånger, släpper, för att ögonblicket efter skrika efter bröstet igen...).
Har förresten mailat två bilder på Conny till muggles nu. Där avslöjar jag även hans namn.