Hej darlings!
Hemma efter en helg hos svärisarna. Det var riktigt bra där. Fick lite mer egen tid än jag får hemma. Mest för att jag kanske har lite höga krav på mig hemma, jag vet inte. Jag tycker jag ska sköta det allra mesta hushållsarbetet eftersom det är jag som är hemma och så vill jag gärna laga egen mat till prinsen och sånt tar ju tid. Kan förresten varna lite för ägg. Han verkar få jätteont i magen av det. Har läst nånstans att man ska vara försiktig med det (tror det är AW som skrivit det), men så är det ju ägg i många barnmats-recept, så jag provade en gång och provade sen igen i helgen och det måste vara ägget som hans mage inte klarar än.
Lappis,
Vad lyxigt ni lever, härligt med livsnjutare!
Jag hade gärna fått äta EN sådan 4-rätters middag
Men ni är värda det hundra ggr om och bra att ni passar på!
Mugglan,
Vi laddar lite för att byta barnvakt en lördag med min bror så vi kan gå till samma krog som ni. Men ni var inte överförtjusta eller läste jag in för mycket mellan raderna? Har de bara en meny eller finns det val? Jag ska svara på ditt mail också! Fast just det, vi ses väl imorgon så vi kan ju höras av under dagen om allt istället.
Telis,
KUL förresten att ni gillade Roborally! Det ÄR ett sanslöst roligt spel! Och bra att du verkar klara sprayandet så bra! Och jag hoppas jättmycket att det ska ge önskat resultat!
Sweet och Victory,
Jag tycker det är så jättekul att du har plussat, det har liksom knappt gått in än.... Man blir lika glad varje gång man kommer på: Just ja! De är ju GRAVIDA nu!
Undrar också hur det är med Frejis!