Tjena tjejer!
Nu är jag hemma från alperna. Fan vad gött jag har haft det. (trots helvetisk ner och hemresa, skulle kommit hem igår, men planet gick sönder och jag har bott på hotell i Grenoble i natt, fast det var jäkligt trevligt när man väl insåg att man inte kom hem.... så fick man 3 rätters middag gratis och en pava fin, thiiihiiiii).
Varit småfullhela tiden, suttit i sólen och druckit irish Coffee och vin, käkat ost fondue och bara njutit av att slippa trista Sverige. Det blev skidåkning i 3 dagar, underbart, gav Victor till några säsongare som jobbar på min svägerskas restaurang, gick hur bra som helst!
Nästa år ska han få sina första skidor, då är han redo
Grattis KOKO!!!!!!!!!!!!
Tack för bilden, han är såååå fin!
Zozo grattis till plus och Tinga till tvillingar! Underbara nyheter
Tack Mugglan för tipset om boken om sömn! Ja du, för mig ska du inte berätta om några 11h i sträck (mutter
) Victor sover ju inte så bra, typ max 3 h i sträck, trots att han äter bra. Han blir 7 månader i morgon, det är ju helt galet!!!!!!!!!!
Tiden går, så jag tänkte på Piggis när hon njöt av Amanda, jag ska njuta av honom i morgon.
Just det ja, han har fått tänder, den lille skitunger, 2 stycken sylvassa små riskorn! Ha ha, stora killen!
Lappis, hoppas att du får det bra, jag var så ivrig idag när jag väl kom hem, så jag kollade genast nya resor till alperna! Åker nog i mars, ska ju hinna med annat nu... ev Thailand och Dubai.
Nähepp, jag har sovit typ 7 timmare de senaste 2 dygnen, så det kanske är dags att hoppa på gubben och sen sova lite, he he he
Puss och kram