God morgon!
Ja, detta är rätt så god morgon. Maken tog natt-passet så jag fick sova mellan 22.15-5.30 i alla fall.
TACK tjejer för i fredags! Det var verkligen jättetrevligt och jag håller med Piggelin om att tiden gick jättesnabbt! Väldigt roligt att få träffa dig och din make, Tinga! Och kul med de stora nyheterna. Det var nära att jag gick in i tråden och bara skrev "Jag vet nåt som inte ni vet, tralalalalala..." efteråt.
Då vi själv inte visste om vi skulle få tvillingar där mellan de två första ul:ena minns jag ju hur jag kände, men jag tänkte aldrig på att det var en risk-graviditet faktiskt. Bara att jag kände mig utvald och att jag (vi!) skulle ta hand om de barn jag skulle få oavsett om det var ett eller två. Tyckte nog mest att det var häftigt. Och maken var ju faktiskt lite besviken när det visade sig att det bara var en... Det jag tänkte också var dock att det kändes lite trist att bara få vara gravid en gång och bara mamma-ledig en gång, för då min kompis fick dubbla tvilling-par har vi alltid sagt att får vi tvillingar försöker vi inte få fler barn. Men åh, vad roligt barnen kommer ha med varandra! Och som du själv sa så kommer du ju inte veta något annat. Ni kommer säkert komma med i någon grupp med bara tvillingar också om ni vill det och då kommer det kännas ännu mer naturligt. De jag känner som har tvillingar (flera st) säger alla att de liksom tänkte "Tänk de som har tre!!". För man är ju två föräldrar och har två armar, inte tre.
Ang. cookie-dough-glassen förresten. Vet inte hur jag ska säga detta men jag "säger" nog som det är. Det var den äckligaste glass jag ätit. Men jag får se det positivt att jag inte har så dyr smak
Lejonet och björnen är ju billigare.
Och åter igen Piggelin, du var jättefin i håret och hade ju verkligen massor av den varan! Det var ju tjockt ju! Jag trodde det skulle vara jättetunt så som du beskrivit det.
Nu är prinsen missnöjd, måste sluta! Blöjbyte nästa!