ZOZ!! - GRATTIS tjejen! men ååååh vad roligt!! va spännande nu får du skicka hit helikoptern så kommer vi över;) japp, man kan må illa tidigt, jag har gjort det båda gångerna från v.5 och fy vad illa jag har mått!
Koko - Ett stort Grattis till dig med!! ska bli kul att se förlossningsberättelsen sen!
Liten - de får plats med MKT mat i magarna - believe e i know! M har ju reflux så här spys det efter varja måltid och vi förbrukar ett antal handdukar per dag, men man vänjer sig
Idag fick en av mina närmaste väninnor sitt 3:e barn, en liten flicka som föddes i v 27+4 dvs 11½ v för tidigt!! hela deras värld förändrades på några timmar när de fick reda på att nej, vi kan inte stoppa det utan du ska föda barn idag.
dottern är 35cm och väger 975gr och andas helt själv! men än då, det är verklgien tidigt och man vet inte än hur det kommer att gå sen för den lilla tjejen.
Mathilda var som vanligt vaken under natten, först mellan 22-00.30 sen mellan 03.00-07.00 och sen 09-11...behöver jag säga att vi sen sov gått båda två till 14 ungefär och därmed var halva dagen borta... börjar bli trött på hennes vakna nätter, man måste ju då vara vaken m henne och bära henne och då helst dansa m henne till bra musik för att hon inte ska väcka hela familjen... oftas så kan jag inte sova på morgonen då vi brukar gå till bvc, vc, läkare etc och har så gjort sen hon föddes men idag så hade jag möjlighet att göra det! så skönt känner mig helt utvilad och e på superbra humör!totalt har jag sovit 5 timmar idag men å splittat på 3 tillfällen.
nu ska lilla och stora dottern bada så jag får avsluta, har säkert glömt att kommentera ngt, sorry about that!