Koko - stort grattis till Conny!!!
Zozo, jättegrattis till plusset!! Vi berättade faktist för våra föräldrar & syskon redan runt vecka 7-8 ngnting. Om det skulle gå åt fanders så tyckte vi att det var lika bra att de visste om det.
Liten - känner igen det där med första badet. Gud, vad "feppliga" vi kände oss då
Första badet var inte superpoppis, men nu verkar hon tycka om det desto mera!
I takt med att hon växer (& blir mer & mer "Buddha-lik"...!), så är det dock ganska svårt att hålla rent i alla vecken runt halsen & hakan. Vi tvättar henne titt som tätt där, men ändå kan det börja lukta illa väldigt snabbt
Plus att vi upptäckt att hon har känslig hud, så vi smörjer med salva både där & på flera andra delar av kroppen (mannens & mina eksem-gener som ger sig till känna?). Jaja, salvan gör iaf nytta, villet känns jätteskönt.
Lillfoten, känner igen det där med att magen rör sig - Amanda sparkade runt som bara den & magen böljade fram & tillbaka, värsta sjögången
Slutade aldrig att fascineras av det, kunde ligga på kvällarna & bara titta, innan jag somnade
... och till & med under själva förlossningen sparkade hon! Livlig tjej!
Pirr - det drog helt klart en del i vagnen igår när det stormade ute! Var ut & gick med en kompis, som har mer av den traditionella vagnen (fyrhjulig emmaljunga) - hennes vagn var hur stadig som helst, medans jag fick hålla ordentligt i min & för säkerhets skull tog jag den sk "snodden" på handtaget runt handleden. Så detta är väl möjligen det första negativa jag upptäckt med Bugaboon...! Jag får helt enkelt vara på min vakt när västkustvindarna friskar i