• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • snofsan
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-06 16:46:22 följande:
    ååh nu fick jag sms av min gravida vän, som vill täffas ikväll. Det är ju höjden av ironiskt sammanträffande. Istället för att öka chansen att bli på tjocken ska jag höra från henne hur det känns när man är det och att jag ska slappna av (vad hände med själva kn*llandet??)
    nääskit i din gravida vännina åk å nuppa så du kan med berätta hur de e med magen tycker ja
  • snofsan

Mrs B : heheh de brukar vara så när man e i ullared,, fast än man har planerat att nu ska jag köpa för så å så möe pengar så drar det alltid över med massa kosing

• snofsan

Mrs B : heheh de brukar vara så när man e i ullared,, fast än man har planerat att nu ska jag köpa för så å så möe pengar så drar det alltid över med massa kosing

• Vännerfan

God kväll!

Idag hade ni jobbat på desto bättre med inläggen
    Och positiva och roliga var de också och en och annan tår som glimtade förbi här i vanlig tråd-ordning. Men jag blev bekymrad över Frejis. Jag har läst i min läkarbok att alla missfall ger upphov till nedstämdhet och tro sjutton det att ditt gjorde det så länge som ni fått vänta på att få plussa. Men ni KAN i alla fall bli gravida! Nu vet ni det! Och ni vet att den dumma läkaren som påstod att du var i klimakteriet hade helt FEL! Men allt sånt är nog svårt att glädjas åt tills ett nytt plus på stickan dyker upp. Om ni nu vill att det ska göra det. Stor kram!

Tack igen för hjälpen idag Mugglan! Som jag sagt innan, så vet du vart du kan vända dig när du själv behöver barnvakt Din vinterkappa var förresten jättesnygg! Jag tänkte säga det flera gånger i lördags, men det är nåt med barn som gör att man bara hinner tänka vissa saker, inte utföra dem... Skulle JAG vara en förebild för dig?? Jag vet ju inte mycket, jag lär mig efter hand. Men jag gör mitt bästa och tackar för komplimangen!

Oj, nu måste jag gå och sova. Satt uppe alldeles för länge igår kväll och så har jag bjudit hit en mamma-kompis som aldrig varit här förut, imorgon. Vi hade bara bestämt att vi skulle träffas och så får jag för mig att vi kunde vara här. Har nu vikt en massa tvätt och kommer behöva ta tag i en väldigt ostädad lägenhet imorgon f.m. innan hon kommer. Hmmm. Var detta smart? Hoppas prinsen kommer sova bra. Men ett rent hem är inte det viktigaste i livet? Huvudsaken är ju att vi får träffas. Hon jag bodde hos i USA hade en tavla där det stod "A clean home is a misspent life" på. Det stämmer ju. Jag vill INTE vara en sån som låter städning spela in på mitt liv alltför mycket. Sån är nämligen min mamma..
    God natt!

• Vännerfan

Håller tummarna för er som äggar! Spänningen är oliiiidlig!

Nenne, gillade dina spermie-teorier starkt!

Mysig dag du haft Piggan, verkligen!

Nä, sova var det ju. Kan inte sitta här och kommentera allt. Det gåååår bara inte för sig ikväll. Jag måste sova.

*sliter bort mig själv från datorn*

• nennesjuttioåtta

Flickor, jag är heeemmaaaaa!

WOOAHH!

Japp, här har vi smugit och haft oss i en liten by på en mörk avtagsväg så att det blev imma på rutorna och biltaket blev buckligt (undrar om man får starkare orgasmer vid ÄL???).

HAHAHAHAHAHA!!!! Nu jäklar! Maken ropade in i magen efteråt: "Simma uppåt! Uppåt!!! Och lär känna varandra!"
    Vi får ju hoppas att de i alla fall åkte åt rätt håll.

Kändes alldeles galet härligt och sexigt så jag hoppades nästan att det inte blev något så att vi kan göra det fler gånger... Fast det kan vi ju. Men ändå... Kollegan hade sagt till honom när han åkte att han inte skulle smutsa ner bilen (de hade precis tvättat den och kollegan visste inte vad maken egentligen hade för uppdrag...) varpå maken svarade att han skulle besudla den alldeles fullständigt. Mooahahahhahahaha!!!

• nennesjuttioåtta

Piggelinisen, oh herregud är det redan dags???!?!? Jäsiken vad tiden går fort. Finns det någon BF-lista???

• nennesjuttioåtta

Vilken härlig dag du verkar ha haft!

• nennesjuttioåtta

apropå bonader, (Vännner) jag fick en gullig som det står "Låt oss som svalorna bygga oss ett bo" av min farmor med ett par framför en röd stuga. inte lika söt är den där det står "Stor k*k är klen tröst i fattigt hem", fast en sån har jag ju inte.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag