• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

tur att vi kan se det komiska i det tråkiga, ahahahah!!! Sprutburk!! Undrar om den lilla burken räcker till??

• Liten med Mindre

OK, när vi ändå är i farten - var det i American Pie filmen som de hjälpte en stackars hund som inte hade fått till det på ett tag. Någon elak kill-förening fick en leverans med "cream-filled twinkies" (sockerkaksaktiga bakverk fyllda med vit kräm...). Tror inte en burk hade räckt till den stackars hunden...

Usch på mig... *rodnar*

• snofsan
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-06 14:24:58 följande:
    va? på mitt stod det följandeProvtagning utförd genom:1) egen åtgärd2) avbrutet samlagegen åtgärd! Mjölkning??
    *asg* på "mitt papper" heheheh

okej då å på "mitt papper" stog de "låt tömningen ske i SPECIEL plastburk som tillhandhålles av din läkare. VANLIGA KONDOMER FÅR EJ ANVÄNDAS...

nähe får ovanliga de då :P

ahaha de ser ut som om de blir mjölkning
  • nennesjuttioåtta

oj, hamnade lite illa med mitt inlägg efter Frejis!
    Hej gumman!!! *kram* Det vore ju undantaget som bekräftar regeln om du blev gravid 150 miljoner ggr just för att du slutat tänka. Men få är värda det så mycket som du!

• snofsan

Liten med Mindre skrev 2007-11-06 14:29:25 följande:

OK, när vi ändå är i farten - var det i American Pie filmen som de hjälpte en stackars hund som inte hade fått till det på ett tag. Någon elak kill-förening fick en leverans med "cream-filled twinkies" (sockerkaksaktiga bakverk fyllda med vit kräm...). Tror inte en burk hade räckt till den stackars hunden...Usch på mig... *rodnar*
    hahahah
  • nennesjuttioåtta

vår burk har gult lock och det matchar INTE den övriga badrumsinredningen.

• snofsan
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-06 14:55:36 följande:
    vår burk har gult lock och det matchar INTE den övriga badrumsinredningen.
    heheh vill du byta våran e vitt matchar dom små soldaterna... hihiih
  • nennesjuttioåtta

hahah, tur att inte det gula matchar soldaterna...

• Lapinette

Frejis - först måste jag bara bli gravid innan du får klappa mage. För mig känns det otroligt overkligt att jag skulle få en gravidmage ... så väldigt avslägset.

Maken har precis fått en fråga gällande flygbiljetter till den årliga mässan i Barcelona i februari. Vi har pratat om att jag skulle komma ned till Alla hjärtans och sen fira den tillsammans där och stanna helgen men just nu så ligger det mitt i nästa sprutomgång. Vågar liksom inte boka och tro att omgång 1 kommer att funka. Maken förstår inte problemet...men för mig så känns det ok att flyga med spray men inte med sprutor.

• Liten med Mindre

Men nenne - ni måste ju i alla fall ta av locket för att kunna använda burken. Eller så får ni lagra burken och använda den på nåt annat skoj ställe?

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag