• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Liten med Mindre

Besvärligt det där lappis. Och ni kan inte fixa avbokningsbara biljetter? (gissar att det är rätt mycket dyrare)

Chansa på att det finns biljetter när du vet hur denna omgång går.

• snofsan
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-06 15:05:06 följande:
    hahah, tur att inte det gula matchar soldaterna...
    heheehe

gula... kanske om man hade varit kines

hihi nää nu var jag dum

nää nu måste jag göra litte nytta å dra till jobbet... hihi

tampas med alla ungar (jobbar extra som fritidsledare)..
  • nennesjuttioåtta

vi kan ha den som rednings-burk, och ta den som vi har nu. Den har vitt lock och sen står det på sidan hur många dl som är i.

• Lapinette

Liten - för mig så är det ok att boka senare men det är makens chef som vill veta vilka plan han ska boka för personalen i Stockholm.

• nennesjuttioåtta

Hmm. Lappis, tricky question! hur nära inpå kan ni boka?

• Frejis

Lappis, vi brukar boka vid ticket som har en hemsida online. Där kan man välja avbeställningsskydd som fungerar utmärkt. Vi har avbokat två gånger på ett år och det gick hur bra som helst. Fungerar både när man köper flygbiljett, hotell eller båda.

• Tinga

Frejis - jag tackar i förväg för lånet av din tumme! För första gången någonsin känner jag nu av ÄL (tror jag)! Jag vet ju inte exakt var äggstockarna sitter, men utifrån var jag tror att de sitter känns det i dem. (Fattade någon vad jag menar? ) Får väl se också om det gått över inom ett par dagar; har det inte gjort det var det nog inte äggisarna jag kände, trots allt.

Med tanke på vad du gått igenom, Frejis, är det väl inte så konstigt om du blivit lite deprimerad. Jag tror att det är en normal reaktion när man varit med om något jobbigt. Hoppas att allting löser sig till det bästa! Kram!

• snofsan
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-06 15:10:35 följande:
    vi kan ha den som rednings-burk, och ta den som vi har nu. Den har vitt lock och sen står det på sidan hur många dl som är i.
    hihihi ja de där med dl e nog bra hahahaha
  • Lapinette

Glömde skriva tidigare: Frejis tycker du är jättestark!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag