• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Nattson

Lappis, jag jobbar på ett flygbolag och man brukar kunna göra undantag för ev avbokning osv. Är det så att du skulle ändra dig och flyga med sprutor så kräver nog flygbolaget ett intyg från en läkare, sen ska det gå bra!

• nennesjuttioåtta

uuuhuuu nu ringde mannen, det regnar och är 2 grader kallt, så det är inte direkt lägligt att ge sig ut i mörkret och köra bil nu... PUCK!!!!!

• nennesjuttioåtta

vi får hoppas att det är kvar några rackare därinne sen i måndags morse eller att det funkar på torsdag också. Så jävla typiskt! :?[

• nennesjuttioåtta

men det ska bara vara kallt inatt, inte imorgon. faaaan!

• nennesjuttioåtta

ååh nu fick jag sms av min gravida vän, som vill täffas ikväll. Det är ju höjden av ironiskt sammanträffande. Istället för att öka chansen att bli på tjocken ska jag höra från henne hur det känns när man är det och att jag ska slappna av (vad hände med själva kn*llandet??)

• Tinga

Men Nenne, är det väldigt långt du måste köra? Om inte, kan du inte ge dig iväg i väldigt god tid, så att du kan köra långsamt och väldigt försiktigt? Eller kanske mannen kan köra ända hem till dig, om han är mer OK med att köra under besvärliga förhållanden?

• nennesjuttioåtta

Det är 11 mil enkel väg ...

• nennesjuttioåtta

över 1,5 timme att köra. Men vi har ju vinterdäck på men andra kanske inte har det.

• Lapinette

Kan du inte glida där och se till att få till den där lilla bebisen nenne?!! Vi ska ju plussa ihop om några veckor!

Nattsson - det är mest att min läkare tycker att jag ska hålla mig hemma när jag genomgår detta samt att sprutorna måste hållas kalla /kylskåp. Krångligt!

• nennesjuttioåtta

hmm hur fan ska jag göra (jag känner ju grupptrycket men har även en orolig make)

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag