• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

eller om vi smyger in på husvagnscampingen hahahah!!!! *smyger på tå*

• junilejon

hahaha...tänk om ni bli upptäckta på campingen då! Där smyger ni två runt för att försöka få till det! Hur skulle det se ut om någon kom på er

• junilejon

nej nu ska jag ta min gulafara och åkteá till jobbet...nenne..lycka till ikväll hur och var ni än få till det

• nennesjuttioåtta

jag avlägger rapport!

Hmm. jag gillar ju inte att köra bil när det är så här mörkt och regnigt. Jag ser ju så dåligt då Så håll er hemma ikväll! ...hmm. jag kanske hamanr i radio!!!

• junilejon

nenne...det ska nog gå bra! Du är ju så fokuserad på att få till det,så lite bilkörning ska väl inte vara ett hinder!!!
    Väntar på spänning av din rapport

• Oms

Nenne - jag skrattade gott här - såklart det är så det fungerar mellan spermier och ägg hos mig var det tvärtom öppet hud för spermierna då ägget i sin bästa utstyrsel skulle välja en äkta hälft - vet itne hur snabbt det gick, blir det en tjej så kan det ju ha tagit tid då ligger de liksom o mojnar lite när inne men blir det en kilel ja då dj'vlar var ägget på G

Junilejon - vilken fin reaktion av maken - precis sån man vill ha! kul!

muggles - kul m den "osvenska" grannen - hon har äkert sneglat på dig med men inte kommit sig för m att inbjuda till samtal hon heller

• snofsan

när gyn ringde mig igår så ville dom ha ett prov ifrån sambos spermier.. asså ja kände mej som en fnissig liten fjortis när dom började prata om bukar å spermie prov (ja kunde juh naturligtvist inte skratta)) men svårt var de ... hihi va töntig ja e

• nennesjuttioåtta

snofsan
    hahah, vi har fått hem en sån där burk. Inte så sexig men det blir vad man gör det till.

SPERMIE!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag