Mrs B - vilken tur att BVC-sköterskan gillade städningen!
Verkar skönt att de kommer hem till en första gången man träffas, tycker jag. Malte verkar ju också sköta sig bra, tycker jag det låter som; någon natt med lite sämre sömn innebär ju inte automatiskt att det blir krångel för lång tid framöver.
Pirr - tråkigt att du inte kan vara med på fredag, men jag förstår att det inte är så lätt att komma ifrån på dagtid när man jobbar. Det kommer en ny chans i mitten av maj, för då ska jag till Göteborg igen, när det är dags för Göteborgsvarvet. Inget deltagande för mig denna gång, men jag ska ha Varvet 2009 som morot till att komma i form igen efter graviditeten.
Jag hörde förresten någon som sade att man inte fick springa förrän tidigast ett halvår efter förlossningen, men det kan väl inte stämma?
Så länge vill inte jag vänta!
Och japp, det är KUB/NUPP som är anledningen till Göteborgsbesöket den här gången, så tack för lyckönskningen.
Sweet - japp, det blir första ULet för min del, så det känns jättespännande! Lite läskigt också faktiskt, för allting kanske inte ser bra ut. Hoppas i alla fall att det ska kännas lite mer verkligt sen, när man faktiskt sett bebisen (förutsatt att allt ser bra ut - annars kanske det hade varit bättre att inte se den). Fast nä - jag är positiv; jag tror på en frisk och kry bebis.
Försöker leva efter mottot att inte ta ut bekymmer i förväg.
Kan också tillägga att inte heller jag ser ett dugg gravid ut, bortsett från den lilla mage jag alltid har, oavsett gravid eller ej.
Jag har gått upp två kg ungefär, men de är definitivt inte graviditetsrelaterade, utan snarare matrelaterade.