• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Stockholm är absolut vackrare på sommaren dock funderar jag på att dra iväg på Nationaldagen då det är en långhelg men min karl tycker att vi reser lite väl mycket nu under våren så vi är inte riktigt överens! Ska kanske ge honom er resplan från 2007 Tinga så lär han förstå att vi inte alls reser så mycket.

• Lapinette

Ska låta Tinga svara...har en förmåga att svara åt andra. Lägg det på min minussida.

• sweetstreet

Haha Lappis!!!
    Welcome to the Club!!!!

Här är en som ofta kastar sig in i dislussioner oombedd. Och det är inte alltid poppis....

• sweetstreet

Jag saknar också Stockholm på sommaren! Finns nästan ingen stad jag hellre spenderar sommaren i än just Stockholm. Detta alltså om vädret är när Sommar-Sverige är som bäst.... (brasklapp!)

• Tinga

Haha, Lappis - där kom första minusgrejen från dig! Eftersom vi är som vi är kan vi ju inte bara stanna hemma när det är en långhelg med någon extradag ledigt, så kan man inte åka utomlands måste man ju _naturligtvis_ hitta på något annat!

Sweet - jag ska till Sydafrika och Mauritius. Bara drygt en vecka kvar tills vi åker.

• Tinga

Jag har ju varit i Stockholm på sommaren förut, men det var några år sen nu, så det vore trevligt att skaffa sig nya sommarminnen. Har i princip inte varit ute i skärgården någonting, och det tänkte vi råda bot på den här gången, i alla fall om vädret är bra.

• Lapinette

Läste om Mauritius i SvD i helgen och blev riktigt sugen. Sa till maken att det var synd vi bokat hans Air France poäng till Hong kong.

• Tinga

Lappis - jag förstår att det var en jobbig väntan på mitt inlägg!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag