hej tjejer,
det har blivit nästan en veckas paus härifrån - tog månne skrivandet av min förlossningsberättesle musten ur mig?!
Men nu passar jag iaf på att skriva lite innan Amanda ska bli ammad.
Sweet, grattis till det finfina KUB-resultatet! Vad skööönt!!
Läste att ni varit på Babies'R'Us - vi var ju på en sån utanför Providence - helt otroligt! Sen var vi på en konkurrent i NYC, där vi köpte Bugaboon. Minns inte vad den hette, men inte så jättemånga kvarter från B&H-affären (visst hette den så, den med skruvjudarna?!).
Så det blev en Bugaboo, Pirr! Kul! Vilka färger?! Tycker man ser dem mer & mer på stan nu, fast UJ verkar vara den absolut vanligaste ännu så länge. Snacka om att man är miljöskadad när man går på stan om dagarna!
MrsB/Sweet - här i Gbg (iaf Kungshöjd som är "vår" BVC), så har de precis återinfört hembesök, from i höstas tror jag. Kändes verkligen skönt att de kom hem första gången! Fast vi var inte så duktiga som du, MrsB, som städade innan
Vänner - trist med förkylning - krya på dig!
Vickan - tack för gratulationen via FB på min födelsedag idag! Är det ngn inställning du har, som gör att födelsedagar poppar upp?!
Mannen uppvaktade mig i morse - fick presentkort för en helkroppsbehandling - ska bli sååååå skönt!!!
Sist men definitivt inte minst: Tinga! Jag inboxar dig min mailadress, så kan vi plus Muggles & Vänner bestämma detaljerna närmare för fredagen! Ska bli superkul att ses!!
Angående första UL, håller med, det är verkligen då det blir verkligt! Framför allt för mannen tror jag - han var