• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Telemarkgrrl

Hmm, jag får nog ta tillbaka det där. Min man är blind som en mullvad men jag kan läsa en bok utan glasögon.

• Lapinette

Tinga - japp här är perfektionisten modifierad...fast jag kan inte få barn så jag vet inte riktigt om den bilden stämmer längre. Men när jag var yngre var jag perfekt !

• Tinga

Telis & Lappis - men då har ni ju _bra_ syn!

Haha - det är lite strutseffekt över det där med att tro att om jag inte ser, så ser andra inte heller! Känner igen även det från mina egna tankar och resonemang.

• Telemarkgrrl

Men förresten, det finns ju otroligt mycket sämre egenskaper än dålig syn! Är ni bara rädda för att era barn ska se dåligt så har ni inget att vara oroliga för tycker jag!

• Tinga

Lappis - att du inte kan få barn vet du ju inte än; snart kanske du har ett eskimå- eller ivf-barn.

• Tinga

Telis - nja, jag var lite strategisk när jag valde ut vilka dåliga gener jag offentliggjorde; det finns fler!

• Lapinette

Tinga - har gett upp hoppet men hänger här ändå !

• Lapinette

Tänkte också på det där med dålig syn - dåliga gener. Då har vi ju det allihop! Fler dåligheter måste det väl finnas?!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag