• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Nattson

Piggelin, Japp gift med en kameranörd!! Det är samma här, nya objektiv, olika filter osv

• sweetstreet

Lappis!
    Fan vad aaaaaararrrrrrg jag blir!!!!!!!!!!
    Jag blir verkligen sur och arg för din skull!!!
    Det skulle ju bli eskimå denna månad! vad fasiken!?!

Men det är som du säger. man kan inte styra över sin kropp. Tyvärr. Men jag hoppas att ni kan göra en ny planering som iallafall känns bra.
    Surt att planera om, men vad gör man. Man måste ju gå vidare och även om man blir arg och frustrerad så är det ju bra om man sedan kan tänka konstruktivt igen. även om det säkert käns förj-gt just nu.

STOR KRAM gumman!!!

• sweetstreet

och B&H ja,
    där har man varit ett antal gånger...

• sweetstreet

Måste dra nu men tittar in igen senare!
    Ska ha möte med chefen. Tänkte berätta idag om tillfäle ges.
    Kram på er alla gosetjejer i tråden!

• Page

Till Lappis ägg: Hallå?? Var är du? Du ska ju samarbeta med henne ju...

Tinga, semstern låter helt underbar!!!!!!

• Zozo

Ah har sa himla ont i bysten.. Har haft det i snart 2 veckor nu.. Nog för att jag brukar ha liite ont innan mens men det här var tusan!

• Lapinette

Har precis varit på toaletten och tror ni inte ÄL-symtomen (våtmarkerna) är här!

• Zozo

Telis.. Jo... hmm.. igar egentligen, men den kom ju sa fel förra manaden sa det borde eg inte vara förrän om en 4-5 dagar..

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag