• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Page

När ska Snart så gifta sig? Sommar, höst? Undrar om hon hittade sin spanska slöja nån gång...

• Telemarkgrrl
    Lapinette skrev 2008-01-15 13:55:30 följande:
    Telis - don't know men jag har ingen ÄL-sticka här på jobbet så jag lär nog inte få veta. Men jag funderade febrilt under min massage (som jag hade precis) om jag skulle packa ihop och dra hem för att kolla. Det känns bara så desperat.
    Lappis, kom ihåg så desperat Frullan var när det tog sig!
  • Nattson

Men Lappis, man får vara desperat i detta ämne!! Tänk på frullan som åkte så långt hem för att ha sex!! Har du chansen så ta den tycker jag!

• Lapinette

Pratade precis med CvL och efter lite missförstånd för att jag fick för mig att det var onsdag etc så sa damen att om jag får omslag på stickan när jag kommer hem idag från jobbet så ringer jag imorgon så kan jag komma in på fredag. Talade om att vi inte kan komma in i helgen. Så det blir att åka hem och testa! Har m a o en chans till!

• Page

Tjoho Lappis! Håller tummarna för ett utslag!

• Telemarkgrrl

Jaaaaaaaaa, vad skönt att dom inte är så knussliga! Det rör sig ju faktiskt bara om ett par timmar hit eller dit. Hoppas, hoppas, hoppas på böj!

• Page

Tänkte på en sak, mycket korkat, men jag frågar i alla fall. Vad händer med ägget som du producerar nu? Om eskimån fäster, blir det andra ägget utspottat?

• Page

Eller kan det bli befruktat också? På naturlig väg menar jag...Kan det bli en eskimå och en till?

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag