• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Ont i brösten...låter onekligen positivt!

• Page

Vad innebär det Lappis? Hinner du? När åker ni?

• Zozo

Hursa? Är ömma bröst ett symptom?? *förvirrad* För mig brukar det betyda annalkande tant bara..

• Lapinette

Telis - japp det får helt enkelt bli en liten italienare men som det känns just nu kanske det blir ägglossning innan vi hinner ned till Italien. Tänk er om jag får omslag på stickan imorgon! Snacka om förbannad jag kommer att bli... jag kanske rent av skulle få böj om jag testade nu?

• Lapinette

Page - enligt papprena från CvL ska jag testa morgon och får jag utslag så innebär det att vi ska till Uppsala 3 dagar senare. Eftersom jag inte fick böj imorse så är det kört...tisdag + 3 dagar = fredag. För på lördag morgon sitter jag på planet till Salzburg.

• Lapinette

Zozo - ömma bröst är definitvt ett av alla symtom man kan ha.

• Page

Lappis, har ni fått något svar på varför det är så svårt för er?

• Lapinette

Page - nej, allt ser bra ut för oss båda. Antar att det är generna som inte passar ihop. Fast det finns en sak som talar emot oss - min ålder. Om det tar max 1 år att bli gravid om man är under 35 så tar det max 2 år när man är typ 37-38 år. Så vi borde med andra ord lyckas innan sommaren .

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag