• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Tror man kan få tvillingar för jag har inte fått sex-förbud.

• Page

Psst, fick just nu en trevlig rapport från maken som är på sjukhuset och väntar på behandling. Hans blodvärden är så pass bra nu att han får fulldos cellgiftsbehandling, dvs benmärgsbehandling om sex månader!

• Lapinette

Vad skönt Page! Vad innebär det för er? Jag har noll koll (tack och lov) gällande sjukvård.

• Telemarkgrrl

Men nu står ju dom goda nyheterna som spön i backen! Att kalla en cellgiftsbehandling för rolig är ju att gå för långt men det var roligt att höra att hans värden var så pass bra, Page. Skönt att det går åt rätt håll!

• Page

Sex behandlingar till med cellgifter och förmodligen Mab Thera. Och en jäkligt lång sjukskrivning för makens del, som kommer att ruinera oss! Men, förhoppningsvis försvinner den här skiten för alltid!

• Page

Ska till sjukhuset i morgon för att vara med på behandlingen, så jag ska prata själv med läkaren. Har märkt att maken och jag uppfattar information på lite olika sätt.

• Nattson

Page! Skönt att höra! Jättebar att hans värden har gått upp så att en behandling är genomförbar!!

• Page

Japp, jätteskönt! Så, nedräkningen börjar nu! Vid den här tiden nästa år hoppas jag att vi är på sjukhuset av andra skäl. Ivf!

• Snartis

hej hopp tjejer

Hinner faktiskt aldrig in här längre att skriva men kul att se att man var efterfrågad

dagarna bara rinner iväg när man har en aktiv grabb och ett bröllop att planera. Oliver är en stor grabb nu som älskar sina smakportioner och att stå upp. Ligga ner är dötrist enligt honom hahaha
    Han sover bra på nätterna och på dagarna och mår helt enkelt prima

bröllopsplaneringen går sakta framåt, ska för första gången imorgon gå och titta på klänning Det är många saker att tänka på när det gäller bröllop men vi bokade ju nästan allt för 2 år sen så nu är det detaljerna kvar. Glömde tyvärr att maila hem alla bra länkar (klänningar, buketter mm)jag sparat på jobbet så u får jag börja om lite från början *suck*

Här verkar det ha hänt väldigt mkt, många nya trådbebisar, pluss och en del tråkigheter.

Kan hälsa att Frullis + son mår bra

Nu måste jag passa på att surfa lite bröllopssaker medans sonen sover

Hare så himla bra allihopa KRAM

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag