• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Piggelin1

Just det - Haga är ju alltid jättetrevligt att strosa runt i, många små mysiga butiker. Tror att Muggles hade med det på sin lista med.

• Lapinette

Telis - har du börjat med sprayen än eller är det senare i veckan?

• Nattson

Piggelin - Grattis på födelsedagen! Skrattade när jag läste vad du skrivit om B&H affären i NYC. Det är som att gå in i en tomteverkstad med alla vagnar som åker runt i taket osv!

Telis, Jo jag åker skidor, men är ingen höjdare så jag vågar inte testa. Känns inte som om det är värt det ifall jag skulle rammla illa eller så. Men det känns lite nedrigt för jag vill ju! Jag älskar att åka skidor! Kompisen har en stuga på Whistler så vi åker nog upp dit i 2-3 dagar i allafall...

• Tinga

Piggelin - grattiskram på födelsedagen! Tack för meddelandet i min inbox; har nu skickat ett mail till dig! Vilken dag det blir; först kika på bebisen och sen träffa er tjejer i Göteborg! Kul!

Japp, jag känner igen både gatunamnen och Haga från Muggles lista, men tackar för uppfräschningen av minnet och utvidgningen av listan. Har kopierat in det i ett Word-dokument, som jag kan skriva ut och ta med.

• Telemarkgrrl

Lappis, har inte börjat än!

Nattson, ååååååh varför har inte jag såna kompisar?!?!?

Fast nu när jag tänker på det har min mans jobb ett kontor i Vancouver. Kanske ska säga åt honom att han får reka lite om en utlandstjänstgöring ett tag.

• Telemarkgrrl

Grattis Piggelin!

Jag har förresten avaktiverat mitt Facebook-konto, jag förstod aldrig vitsen med FB. Så ni som jag hade som vänner där, ni behöver inte tro att jag har blockat bara er.

• Telemarkgrrl

Mina inlägg kommer alltid i kluster....

Jag är förresten inte sämre att jag kan ändra mig. Jag sa häromdagen att jag helst vill ha en tjej men nu har jag kommit på att endometrios är en ärftlig sjukdom och jag vill verkligen inte föra den vidare, det räcker med alla mina andra taskiga gener som kommer gå i arv! Nu vill jag ha en kille!

• Telemarkgrrl

Kan inte Liten komma in och berätta lite snart?! Jag är så nyfiken hur det gick för Mindre att ta sig ut. Och om vi kanske får se dom båda på tv?

• Tinga

Telis - förlåt för att jag fnissar när jag läser ditt inlägg om dåliga gener som kommer att gå i arv, men jag har själv funderat på det där. T ex min hemska putmage som finns där oavsett vad jag väger! Och min extrema närsynthet; inget vidare att sprida det vidare heller. Kanske man borde tänkt sig för lite bättre innan man satte bollen i rullning!

• Lapinette

Oj, oroar ni er för dåliga gener! Roligt att läsa om era dåliga sidor .

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag