• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • sweetstreet

Page,
    jaha lymfom.
    Då förstår jag nog iallafall bättre.
    När är den planerad translantationen?
    Har ni datum eller väntar ni på rätt donator??

Ang bloggen så var det konstigt att du inte kan kommentera!!
    Hm?
    Kanske kan du försöka igen. Jag älskar kommentarer på bloggen.
    haha! Förresten undrar jag varför du tyckte att just mitt senaste inlägg var så kul?!? Det handlade jag abra om mig...!!!!

• Page

Oms, ja, hur gör man? Förmodligen precis så som du gör- man gör så gott som man orkar för stunden och hoppas på det bästa, tex att ens barn inser att de någon gång ansvarar för sina liv och handlingar.

Vickan, renovering är helt underbart när man är klar! Tänk på att ibland är det lättare att bygga upp något nytt än att kämpa med något gammalt! (Uahaha, jag tror att jag hörde något sådant på Dawsons Creek)

• Page

Sweet, inga närmare planer än "senare". Maken kommer i likhet med Vickans pappa vara han själv!

Hihi, det är jättekul att läsa om andra. Jag skrev något i stil med att jag önskar att jag hade haft din lista till min "analys", men att nummer 54, eller 55 hade fått mig på konstiga spår.

• Page

Äsch så jag skriver. Ingen donator menar jag, de "rengör" hans egen benmärg. Om det inte skulle fungera att genomföra kommer de att stråla Mabthera och hoppas på att den hittar de resterande förvirrande cellerna.

Sorry för de trista sjukdomsinläggen!

• Page

Jag tycker att det var också intressant, med din 100-lista, att en stor del av punkterna inte överraskade mig. Det var som att läsa en gammal polares lista.

• sweetstreet

Haha Page, men det är väl just för att vi ÄR gamla polare eller???!!!!

Ja, itne lika gamla polare som du och Käre Ernst, men ändå...!!!

• sweetstreet

Och vadå nummer 54 och 55 ÄR verkligen sanna. Och sååååå konstigt är det väl inte kanske???

• sweetstreet

Tycker förresten verkligen att du borde ringa TV4 eller SVT eller vilka det nu är som sänder Sommartorpet (eller vad det nu heter) och berätta att du har en ny Ernst-kandidat till att vara programledare!!!
    JAG hade åtminstone tyckt det varit superhumor med Dildo-Ernst som mysig pysselvärd msom renoverar torpet och ollar nya mönster på tapeterna, och sprutmålar dörrar...!!!!

Moahahahaaaaaa!!!!

Jaaaa, det är min humor. Och ja, jag VEEEET att den är låg låg låg låg.....!!! Men vad f-n.

Sorry!
    Kanske mina föräldrar egentligen verkligen misslyckades totalt med mig?! För jag kan lova er att denna humorn har de INTE!

• sweetstreet

För att återgå till mitt seriösa jag så kan jag berätta att jag haft en superkön dag idag!!
    Vädret var riktigt vårigt! Ca 11 grader, sol och lite höga slöjmoln.
    Har vandrat runt lite vid Union Square och Lower East side. Shoppat lite. Bl a en tunnel till Lipton samt några nya leksaksmöss (som skramlar, vilket är hans favorit). Till mig själv belv det två böcker på barnes & Nobles, två tröjor samt en kalender.
    Åt även en favvolynch på en av våra favvolunchställen vid Union Square: restaurangen Republic. Mmmmmmm!!!!!

Inhandlade även kattmat samt printerpapper.

Var in en sväng på Babys'R Us också för att scanna vagnar. Men jag tycker det verkar skitsvårt!!!
    Men man kunde iallafall skratta åt alla superfula barnsängar de har där! Bara såååå amerikanska och halvautomatiska och plastiga och superkitch! haha!
    Maken sa att han tyckte de var så fula att de blev coola. Men jag fick sa bara NEJ, en sådan kommer aldrig in i mitt hus!!!!
    Men visst, de är rätt roliga att se.

• Page

Hehe, säger sängarna till när barnet har gjort i blöjan?!

Jag blev grymt avundsjuk på 54 och 55! Men analysen hade nog blivit lite väl "Parfymen"-aktig. Samtidigt fnissade jag när jag tänkte på detta med kroppsbehåring. Tänkte genast på vår diskussion om "igelkotten" och "punkaren", och kände mig extremt sjuk när jag kom på mig själv att fundera över någon annans könsbehåring! :-O

Jag tycker också att Ernst-idén är helt suverän! Vafasen, någon i familjen bör ju arbeta!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag