• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • sweetstreet

Haha! Jag tycker fortfarande det är underbart med Ernst!!!!!!

Ja känner en tjej som hade sin dildo stående på TV:n i vardagsrummet. OCH detta VAR verkligen hennes "leksak".
    Det hela blev jättepinsamt den kväll hon hade date emd en kille och tog med honom hem efter utekvällen!
    Hon kom inte på att hon borde flyttat leksaken förrän det var försent....

Men det hela avlöpte bra och nu är de gifta och har barn! Så kan det gå!!!

• Page

Hahaha, på teven av alla ställen också. Det går ju knappt att missa. Fast det blir ju en fin historia att berätta om för barnbarnen.

Apråpå pinsamt, vi tittade på Shortbus, och trots att du hade utdelat en "varning" var jag inte helt beredd på innehållet. Skönt nog så hade vi riktigt nära kompisar hemma när vi tittade på den.

• viktualia
    Page skrev 2008-01-11 18:34:19 följande:
    Hahaha Vickan, det var bara för att du var så artig och inte avbröt honom!
    Äsch.. han kanske mådde bra av att få kackla med en babbelapa som mig.. men som sagt: Jag tror vi satsar på tjejsnack nästa gång! *fniss fniss*

*kram på dig, vännen*
  • viktualia
    sweetstreet skrev 2008-01-11 18:51:18 följande:
    Vickan,låter jättemysigt!Både med tapasrestaurang ikväll OCh med 7-årsjubileum imorgon!!!
    Och nu är det dags att dra ut och äta! Maken har just hittat ett renoveringsobjekt till salu som måste diskuteras... fnissar....

vi hörs brudar!!!

*kram på alla*

(Underbart att Page och Sweetan är igång i tråden igen.. ni har varit saknade i perioder!!!!!)
  • sweetstreet

Ja ha det super ikväll!!

Page,
    fungerar din mailadress nu frresten? Minns att det var någon kajko med den tidigare??

• Page

Det var någon som undrade hur det är med maken, och saken är den att vi inte vet ännu. Han var riktigt dålig när han väl kom till sjukhuset så han har inte fått börjat med högdoscytostatika än, men jag tycker att många av symptomen han hade, har blivit bättre. Med andra ord, så verkar behandlingen hämma sjukdomen. Senare i vår, om han är tillräckligt stark, väntar benmärgstransplantation, som förhoppninsvis tar bort eländet helt och hållet. Han är i alla fall på gott humör.

Det var dels den här sjukdomen som räddade vår relation efter hans "joy ride" i somras, men samtidigt så har jag haft svårare att vara stöttande.

• Page

Sweet, det är vår hemmadator som har rasat, men nu har vi våra gamla mejladresser på den nya datorn.

• Page

Viktualias tapas fick mig hungrig. Nu ska jag rota i köket för att se vad jag kan göra för smaskigt till middag i kväll!

Trevlig helg till er alla! I helgen försvinner julen från vårt hem. Jag är ytterst tacksam över att det inte blev någon gran i år.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag