• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Page

Eftersom jag alltid diskuterar så vettiga saker vill jag inte förstöra min image genom att säga något superkorkat!

Vickan, grattis i förskott på årsdagen!

• viktualia
    Page skrev 2008-01-11 18:27:56 följande:
    Och tack igen för blomman!
    Varsågod! Och idag har själv jag fått blommor - man får sånt när man avtackas - och jag är så GLAD för det var ranunklar med i buketten och de är så fina!!!!!

Och Page - nästa gång kanske vi får träffas utan din pratmakare till karl. Han var verkligen vråltrevlig!! Men det vore skoj med mer tjejsnack nästa gång! *fnissar glatt*
  • Page

Hahaha Vickan, det var bara för att du var så artig och inte avbröt honom!

• Page

Men jag känner också att vi fick knappt prata något. Håll ögonen öppna tjejer, dyker det upp någon ny här på tråden som pratar mer än Vickan, Sweet och jag tillsammans, vet vi att maken har myglat in sig på tråden.

• Page

Hoho, kom på något att säga gällande könsneutrala kläder. Tänk vad lättare våra föräldrar hade, de behövde nog inte fundera i dessa banor. Vi hade väl mest senapsgult, brunt och orange på oss. Killar som tjejer.

• sweetstreet

Heeej Page!
    Kul att se dig!

Hur är det med Ernst???

• sweetstreet

Vickan,
    låter jättemysigt!
    Både med tapasrestaurang ikväll OCh med 7-årsjubileum imorgon!!!

• Page

Det kan också bli så krystat nu när allt fler är så medvetna om genus och gör allt för att uppfostra könsneutrala individer. Man får passa på att klämma på barnen de kläder man själv tycker är fina eftersom barn verkar få sig en egen klädsmak från att de är tre år.

Min pappa försökte få mig att spela fotboll när jag var liten, men jag tyckte att det var urtråkigt. Och min morfar som var militär försökte nog tuffa till mig när jag var liten, men jag var trots det en tjejig tjej. Tyckte om nallar och dockor, tyckte inte så värst mycket om att smutsa ned mig, fast det fanns andra alternativ som erbjöds.

• Page

Ernst har det bara bra Sweet! Han står på samma plats som när Vickan var här. Ca 30 cm från datorn.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag