Hej hopp,
nu har säkert de flesta hunnit iväg på julfirande, men jag hoppar ändå in & vill önska allihopa en riktigt GOD JUL!
Har inte hunnit skriva alls nästan här i veckan, men har iaf läst allteftersom.
Nenne,
för tanten.
Fnissade åt det du skrev om NORÈN - påminner mig om en jul för runt tio år sen, som just utvecklades till värsta Norén-pjäsen. Woaaaaaaaaaahhhhh...
Vickan, grattis till jobbet! Vad KUL att du fick det! Är det i samma stad som idag? Samma arbetsgivare?
Muggles & Vänner - det var verkligen jättekul att ses i fredags! Mer sånt! Ni hjälpte mig att inleda min nya karriär som Latte-mamma
Tinga, Sweet mfl - tänkte på er igår, hoppas att ni hade skoj! Ser fram emot att ses i januari, Tinga!
Igår hade vi en riktigt go kväll - åt gott, klädde granen, tände brasa & drack lite Brolio (italienskt för ca hundralappen - kanonbra vin!). Yummie! Sen sov vi dessvärre inte så himla mkt inatt - Amanda tyckte det var en kanonidé att vara vaken från midnatt till halv tre-tre... Dessutom hade inte mannen & jag lyckats komma i säng innan dess igår, så idag är vi båda aningen slitna... Hon har varit lite skrikigare & oroligare nu, funderar på om hon håller på att ta det där första utvecklingshoppet - då är de ju lite klängigare & skrikigare. Jaja, inte hela världen, vet ju om att det kommer & dessutom är vi ju båda två hemma nu & kan bytas av.
När hon ler så smälter man, tröttheten glöms bort då...! Mannen & jag skojar om att "vi känner oss yngre än ngnsin" idag. Min syster hävdade nämligen detta ngngång i somras - ngt i stil med att när vi fått barn så kommer vi att känna oss yngre än ngnsin, även om vi inte får sova. Det där har blivit en kul grej nu mellan mannen & mig - raljerar vilt om att vi känner oss yngre än ngnsin när vi är APtrötta
Nu ska jag koka kola! Igår var jag pysslig & gjorde två sorters sill (en med ajvar relish, vitlök, sambal oelek & creme fraiche & en med lime, persilja & koriander) - yummie! I fredags gjorde jag glöggtryffel, blev helt ok faktist!!