God fortsättning, alla trådisar!
Låter som om alla haft en bra jul!
Pirr - håller med - vi har spenderat en hel del tid i Götet över julen, vilket skitväder
Fast på juldagen då vi var ute & traskade en sväng (vi & typ en massa andra föräldrar med barnvagn, kanske några som rastade hundar också
), då var det faktist uppehåll! Alltid ngt!
Vi har också haft en bra jul - var nere hos mina föräldrar på julafton (en knapp timmes bilväg söderut) tillsammans med syrran m familj samt ena brorsan m familj. Mysig dag, men JÖSSES vad trött jag var när vi kom hem på kvällen. Lite inarbetningtsperiod att vänja sig vid att vi är tre i familjen numera
Plus att alla i min familj är tjötiga i kubik (Sweet - tänk dig mig & ett gäng till som tjötar MINST lika mkt!!!). På juldagen sov vi läääänge & hade sen julklappsöppning i sängen med de klappar som vi hade fått innan & inte tog med till föräldrarna. Mysigt! På em kom min bror med familj förbi på lite spontanfika, gott att hinna prata lite mera när man inte är så många. De bor ju utomlands, så vi ses inte så ofta.
Igår blev det ytterligare lite familjeliv, mina föräldrar plus syrran & Co kom hit på brunch. Kul em, men om igen märkte jag det där med att man inte är riktigt van vid att vi är tre & att Amanda är den som sätter agendan
Men för varje gång så blir man ju tryggare i den nya rollen, vilket känns skönt! Tog en låååång promenad efter att de åkt sen. Gött!
Jösses, vad detaljerad jag är nu inser jag - jaja, ni får scrolla om jag tråkar ut er
Annars så verkar Amanda helt klart vara inne i en sån där utvecklingsperiod - igår kväll skrek hon mer eller mindre oavbrutet i ca sex timmar... Ett bad lyckades lugna henne en stund & så några amningstillfällen, men annars var hon otröstlig. Vid midnatt lade mannen henne i vagnen & drog över en tröskel, då somnade hon till slut. Stackarn var väl helt utmattad... Liksom hennes föräldrar... STACKARS de som får barn med kolik, måste vara hur jobbigt som helst med bebisar som skriker konstant, timma efter timma...