Hej! Jag har inte läst ikapp än men jag skriver först eftersom man aldrig vet när Iris vaknar, vi har precis kommit innanför dörren, läsa kan jag ju göra sedan när det är dags att amma i värsta fall. Vickan, jag tycker att piller är bättre än spiral helt klart, verkar jobbigt att behöva beställa tid för insättning och uttagning och så vidare. Fast bäst tycker jag att din makes idé är!
Hoppas att det gått bra med all godistillverkning och julbak som ni verkar hålla på med, här blir det ingenting sådant i år, det har varit för stressigt bara att hålla på och packa upp varje kväll, vi får komma igen nästa år.
Ska försöka få iväg e-julkorten ikväll i alla fall, det är väl det vi har kvar förutom att städa och handla mat så vi borde hinna över helgen.
Cicci, vore kul att ses igen efter helgerna, jag bryr mig men känner mig lite skyldig, när jag går in här och skriver så känner jag mig så stressad eftersom jag har så kort tid på mig så jag babblar bara på om mitt och kommenterar och skriver inte om allt annat som jag egentligen skulle vilja. Hoppas på bättring om ett par månader och ber om ursäkt till alla så länge om jag verkar lite egoistisk!
Nu har jag väl missat några men en riktigt god jul ska ni ha allihop!
MSW och Mrs B, hoppas att ni hinner bli friska till julafton.
Liten, tänkte försöka maila strax men om Iris hinner vakna så får det bli senare. Hoppas att Mindre håller sig på sin plats tills efter julhelgen i alla fall så att ni får fira i lugn och ro och ta hand om lilla pyret efter det sedan.