Sweet, var du uppe klockan sex i morse! Nog för att man börjar längra efter en sovmorgon, Iris vaknar ju alltid tidigt men inte ens vi var uppe så tidigt!
Maken jobbar i mellandagarna, trist, men, men.
Nenne, skönt att ni äntligen fått alla prover tagna så att ni kan få tid för provsvar nu då. Hur var det, var det inte så att ni inte riktigt lyckades pricka ÄL rätt den här omgången? Knepigt om maken jobbar borta så mycket, vi och Tinga och jag tror några fler här fick ju till det böjdagen och dagen efter och vem vet vilken av dagarna det tog egentligen. Helst skulle ni väl försöka få till det två dagar i rad runt böj för att vara säkra men det verkar ju knepigt för er ibland.
Frejis, vad konstigt, sen tant men inget plus. Hur var det nu, visste du när ÄL var den här omgången eller kan det finnas hopp än om att du testat för tidigt? Fast hur var det, var det den här omgången ni aldrig fick till det vid rätt tid?
Muggles, så där kände jag i förra föräldragruppen vad det gäller sömn, allas bebisar bara sov på nätterna på något magiskt sätt och Iris var besvärlig. Nu har jag börjat i ny föräldragrupp och här har alla problem med sömn, Iris är inte ens värst! Ja om nu det är något att stå efter egentligen, att tycka att det är skönt att andra också har problem, det är ju nästan lite elakt, usch nu skäms jag, men jag menar inte så, bara att det är skönt när man kan tipsa varandra och inte vara ensam om en sak.
Iris är ju tidigt utvecklad vad det gäller motoriken, hon satt ju väldigt tidigt. Däremot känns det som att hon är på sämre humör än alla andra bebisar men jag hoppas att hon kommer att utvecklas lite mer på den fronten också snart.