• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

Eller också kör min plan:

Fortsätt utan piller, facea den frånvarande lusten: investera i en arsenal med diverse leksaker, oljor, videoband (att spela in själv på), underkläder (eller vad ni nu kan tänkas gå upp i brygga av ) våga er utanför sängen och banga loss på kösbänken!

Eller käka rosenrot.

• nennesjuttioåtta

hoppas du missförstår mig rätt. Om man ser till statistiken i den här tråden (är det någon som har kollat det??) så är 6 månader inte så lång tid att busa utan skydd. Hoppla så har du fast och precis stoppat in en bulle på jäsning. Tajmant! OM du inte vill göra karriär som sagt. Men det har du väl gjort som är där du är idag?!?!

• Tinga

Nenne - sannolikheten att jag ska "råka" avslöja mig är väl relativt liten med tanke på att jag ska vara nykter! Fast annars hade man aldrig kunnat veta! Kram på dig!

Förresten Nenne - jag tycker att du ska ha ett nyårslöfte i år! Att lova att fortsätta liva upp tråden lika mycket under 2008 som du gjort hittills! Du är super!

• viktualia

jaaa jag missförstår dig rätt och det är pga de där faktorerna som jag tvekar lite fram och tillbaka. får väl ta julen på mig att grubbla.. hann inte ringa mvc idag i alla fall, så jag har tid på mig att fundera. klurig fråga är det hur man än vänder på det!!! *tröttsamt* och det finns inget facit... förrän i efterhand... *blärk*

• nennesjuttioåtta

OK, jag LOVAR! *fnissar lite förläget* om ni anda lovar samma sak!

Tack, Tinga!

• Nattson

Nenne, jag håller med Tinga, fortsätt att liva upp tråden med dina underbara inlägg!

Vickan, fundera under julen. Det är din kropp och du får så klart göra som du vill!

Tinga, låter som en bra plan på nyår, att hålla i ett glas och fukta läpparna.

• Tinga

Nenne - sju vilda hästar skulle inte kunna hålla mig ifrån den här tråden!

• Nattson

Nenne, vet inte om jag hör till skaran som livar upp det så väldigt.. Men jag ska vara kvar hade jag tänkt!

• nennesjuttioåtta

härligt!OCH! Även de mest normala inlägg behövs ju också för att tråden ska leva vidare! *nickar eftertänksamt*

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag