• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Telemarkgrrl

Cicci, ett stort GOD JUL och GOTT NYTT ÅR på dig!! Jag ger ett skit även när/om jag inte är här så jätteofta.

Hoppas ni får en mysig lunch!

• Nattson

God Jul och Gott nytt år Cicci!

Jag säger som Telis, I give a shit... och tänker mycker på trådisar!

• Telemarkgrrl

Nattson, ja precis, jag tänker jättemycket på er men ibland kan man ju vara lite slarvig med att skriva sånt som man har tänkt på. Jag har tex alldeles glömt bort att säga att jag varit inne och tittat på dina bröllopsbilder och tyckte att ni var jättefina!! Blushing 2

• Nattson

*ler* tack Telis! Men det är precis som du säger, ibland glömmer man eller så hinner man bara inte! när det skrivs så mycket kan ens kommentarer som kommer lite på eftersjälken ibland kännas orelevanta.

Men jag tänker på er alla och eftersom jag följt med sedan ni startade tråden även om jag inte gav mig till känna så har jag hållt tummar, blivit besviken och ledsen när det inte funkat men också skrattat när tex frullan som även jag saknar skrev sina galna inlägg!

• Izzie

Grattis Vickan till jobbet!!! Vad kul! Att få lite löneförhöjning är dessutom aldrig fel!
    kram kram till dig!

• pirr!

Hej på er!

Jag tror inte riktigt jag förstod ditt inlägg Cicci? Jag upplever det verkligen som att folk bryr sig här på tråden!!! "Den"/ ni har i alla fall varit min bästa vän under hela denna process.. Kanske missförstod jag dej? :-O

Viktualia- GRattis till jobb och fetinglön! Låter ju som en superjulklapp!

Liten och cicci - Mysigt det låter med julmarknad i gamla stan!

Nattson- förstår att du blev arg på maken. Vad moget av dig att inte ta diskussionen när du visste att du var trött och förmodligen skulle säga "fel" saker.. Där har jag mycket att lära! Min tajming vad gäller känsliga diskussioner är usel.

min arbetsmoral är inte på topp. Längtar bara hem hela tiden och får inget gjort. Segt!

• Lapinette

Halloj tjejer!

Säger inte God jul än då jag förmodligen kommer att titta in både imorgon och på lördag men till er som inte går in innan jul önskar jag en riktigt GOD JUL till.

Här har det varit möte med bossen för att sätta lön/budget och allt inför nästa år. Det blev ett låååångt möte men så skönt att det är över men det innebär också att jag nu inte har kommit igång och jobba...och har ingen lust med det heller.

Vickan - supergrattis till jobbet!!! Vilken härlig julklapp.

• viktualia

Tack för allt stöd och alla grattis! Jag fick som sagt en häftig julklapp! Går mest omkring och ler fånigt... hihihi....

• viktualia

jag börjar 21 januari, ska slutföra mitt gamla jobb och ta ut lite överbliven semester.

*pirr i magen*

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag