Hejsan hejsan tjejer,
Tiden bara springer iväg och jag hinner inte vara här så mycket. Mest för att jag inte har någon dator hemma under dagarna, senpå kvällen när maken kommer hem så är det ju middag, o leka med Junior och natta och så vidare, sen är klockan helt plötsligt 21 och då går jag och lägger mig för att kunna sova när lille Junior sover...
I dag är dock maken sjuk och sen till jobbet, vet inte om han kommer gå dit alls, han har fått den mega förkylning som Junior har haft... ja ja
Livet leker och det är underbart att ha sin bebis, som nu har blivit stor, i morgon blir han 6 månader. Han har utvecklats extremt mycket den senaste månaden, så jag tror det är därför han har sovit kass med. En solstråle är han i allafall! Han äter bra nu, så jag är glad och nöjd (trots tröttheten).
Muggels och Piggelin!!!!!!
STORT TACK FÖR SENAST! Jag hade så himla mysigt med er förra veckan! Vilken pangdag!
Förstår dig Mugglan om du ville ha en liten minikopia av din man, vilken karl du har, så ödmjuk och rar och trevlig, jag var imponerad.
Sen tänkte jag på dig ag reportaget i DN med, det är fortsättning i dag med
Vickan GRATTIS till jobbet!
Och 2 små gossar till i tråden! Grattis tjejer!
4 och 13 december, små stjärngossar minsann!
Spännande Telis att ni kör i gång snart med er IVF, så tolkade jag det när jag läste i kapp.
ja och page har givit livstecken, vad skoj - hoppas allt är bra!
Mugglan, skulle vara skoj om du kom hit till sthlm så vi får ta hand om dig framöver!
Sen en annan sak Muggles, babysim - tänk över det! Jag tycker det var kvalificerad skit och i min grupp med 8 föräldrar så ska ingen fortsätta. Barnen har blivit sjuka och det kostar massor och man får ingenting, men det kanske är annorlunda i gbg, men här var vi jätte besvikna allihopa.... Jag har gått 6 ggr och 3 av dem blev han sjuk, så jag har missat 2 ggr och får inte ta igen det nästa termin. suck...
ÅÅÅ vilka härliga kolarecept Nenne, jag blev sugen på att göra det med, men vet inte om jag hinner. Vi ska ju åka till Blekinge på fredag el lördag, så har bara idag på mig och det är ju så mycket annat som ska fixas, men jag ska vara positiv allt går om man vill
nenne, du är bara sååååååååå skön, jag diggar dig stenhårt, jag satt o gapskrattade när jag läser dina fyndiga och galna inlägg. WOW, jag är impad, du skulle vara stand up komiker du!
Nu ligger alla leksaker på golvet, igen, så det är bara att börja plocka upp dem och ge sonen lite uppmärksamhet. Han sitter i sin barnstol nu och kastar ner allt han får på golver! ha ha ha
Mindre och Liten, hoppas allt är bra med er!!!!!!!!!! Spännande nu är det ju bara "2" veckor kvar!!!!!!!!! Fattar inte att det gått så snabbt! Kommer i håg när jag fick smset när jag var i Dubai, jag har sparat det!!!!!!!!!!, och du skickade plussitiva glädjetjut från stockholm
) Tänk snart kommer h*n!
Stor kram!
Om vi inte hinner höras:
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
(med hopp om ett jävligt plussitivt 2008)