God förmiddag!
Hemmafrun rapporterar allt lugnt - förutom i magen. Mindre bökar runt som sjutton idag med. Liiite obekvämt blir det allt. Och det känns som att magen sticker ut flera meter från kroppen...
Det var skönt med en "lugn" dag igår, började packa väska, pluggade lite, läste bok, handlade i centrum och gjorde som Mugglan - kokade kola. Tror dock att mina blev bra, i alla fall när de kommer från kylen. GODA hur som helst. För ovanlighetens skull har jag ingen riktig längtan efter annat godis som tryfflar och knäck. Fast jag tullar förstås av sockerkakan i frysen efter frukost varje dag. *rodnar*
Just det - jag monterade även ihop vår pepparkaksvagga och garnerade den. Ska se om jag kan ordna en bild så småningom *stolt*, den ska väl i alla fall bli årets E-julkort till de som inte kom med i pappersvändan.
Angående spinning - måste nog erkänna att jag pratade endel när jag höll mindspinningpass. Men, mestadels i termer av känslor och visualiseringar. Om någon babblar på om annat, sjunger med och inte låter micken vara minsta lilla tycker jag inte de kan kalla det "mind". Och - schlager kan vara kul att träna till ibland. Men för egen del måste det till något "råare" eller mer elektroniskt när det är dags att ta i.
Ska nog ägna mig åt dagens aktiviteter en stund nu. Plugga lite, lämna tillbaka en julklapp som jag fick veta att någon annan köpt först, julfest med jobbet, promenera i solen (om den nu orkar över hustaken).