Nenne: tack! Ah, då är det ju som vanlig smörkola fast bara att addera saffran på slutet (mkt viktig info, jag hade nog hällt i den från start...). Ska nog testa detta också, mina kolor idag tog jag nog av för snabbt för de blev lite för lösa. Men smaken är ju god ändå! Det var görlänge sedan jag gjorde egen kola så jag har inte vanan inne.
Ok, då är det inte sköldkörteln det är fel på? Det är ju ändå bra. Fast varför har du då så konstiga symptom (var det svettningar och hög puls el hur var det)???
Vickan: uj, stackars dig som ruttnar bort på jobbet.
Jag har haft en bra dag idag, goa Moa är "back on the job"! Hon har kanske haft en utv.period, inte vet jag, men på gott humör har hon inte varit iaf i några dagar nu. Vi har sjungit lite, pratat lite, och lekt lite. Hon börjar greppa grejer och äta på dem nu.
Jag bara undrar när jag ska hinna se allt jag spelar in från tv (Sprickan i kristallen del 1 och 2, Hero 2 avsnitt, etc...)
Jag gillade verkligen boken Sprickan i kristallen och nu vill jag se hur tv-serien blev - förmodligen inte lika bra. Sedan har jag precis startat på Dotter önskas - därför får inte Moa slutat amma för det är ett perfekt tillfälle att läsa bok!
Jag läste precis ut sista delen i Millenium-trilogin - superspännande bok. Rekommenderas verkligen till dem som inte läst trilogin!
Och ja, jag kopierar ALLTID mina inlägg BP (Before Posting)! Vis av erfarenheten...