hej i tråden!
Bara några snabba kommentarer:
Tinga - jag håller också på att läsa Snabba Cash av Jens Lapidus just nu! Inte kommit så jättelångt, men den är bra (dock stundtals nästan väl otäck/brutal för lättskrämda mig...) .
Vad GOTT med gourmetmiddag - lova att rapportera menyn senare när du är tillbaka igen! På tal om mat så lagade mannen libanesiskt häromdagen - yummie! Blev en hel del över dessutom, så det blir dagens lunch. Har nog bara lagat lunch typ en gång sen Amanda föddes - mannen ser till att det finns mat för mig att värma snabbt i micron. Han är verkligen en klippa!!
MrsB - bra artikel i DN, kände igen mig MKT! Mina tårar har bokstavligen sprutat flera ggr ism amningen, men nu känns det som att det verkat ordna till sig hyfsat, vilket känns otroligt skönt. Ska spara länken & läsa kommande artiklar med (för det sa du väl att det skulle komma?).
Pirr - det beror så himla mkt på folks personlighet om man ska "förvarna" om en sån här sak eller ej. Rent spontant så tycker jag att man som hyfsat vuxen & sansad person ska kunna ta detta, speciellt som det är flera år sen. Ok, kanske inte superkul, men typ försöka strunta i det. Men sen finns det ju personer som det inet blir lika enkelt med. Har två tjejkompisar som "gjorde slut" för drygt ett år sen & om jag ordnar tjejmiddag eller drar igång en AW där båda blir bjudna, då har den ena hittills alltid tackat nej. Bla vår nyårsfest förra året (stor fest). Trist, men jag försökte se det som att det var deras/hennes förlust.
Oj, nu är det ngn som är hungrig, måste lämna. Kram på er!