• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Piggelin1

Nu tar jag det 4000:e inlägget!! Krulltrumpeter

• Mrs  B

Det blev min tur denna gång. Hurra!!!!!!!!!!!!

• Mrs  B

Nu är förkylningen verkligen på gång!

Är hur trött som helst och så har det börjat att klia i ögonen, näsan och halsen...

Usch säger jag bara!!!!!!!!!!!!

• Clownis

Hej! Kul att ni ska på tråddejt idag. Här kommer ett litet levnadstecken från mig. Jag har haft mycket på jobbet och inte hunnit gå in och ens läsa. Skärpning!

Junilejon och Nattson: Jag gick in i vecka 13 igår. Har varit på VUL idag och tittat på det lilla underverket som vinkade åt mig och hade hicka. Helt fantastiskt! Vet inget om min viktökning. på inskrivningen vägde jag flera kilo mindre än senaste gången jag vägde mig (men det var i våras). Magen kan vara lite svullen på kvällarna, i övrigt syns ingenting.

En stor julkram till er alla!

• Nattson

Åh nej MrsB, inte förkylning också! hoppas att du inte blir tok förkylld! Krya på dig!

• Victory

Hej! Vill bara visa mig här så jag inte blir bortglömd men jag är verkligen dålig på att hålla mig uppdaterad. Nu har jag en liten ledig stund på jobbet i alla fall.

Mår bara bra men är hungrig jämt. Dock går inte vilken mat som helst ner. Jag läntar till julbordet ikväll! Illamåendet har lagt sig, förutom då jag tänker på thailand så det försöker jag låta bli!

Alltså, jag har ju missat hur det gått för Lappis! Såg någon fråga om ni ska försöka igen så jag antar att det inte gick vägen. Tråkigt i så fall. Vore i alla fall intressant att få höra hela historien.

Hur går det för dig, Sweet!?

• Nattson

Clownis, vad roligt att höra från dig och att allt är bra med bebisen! Jag vill också se lite rörelser. Men vi har en tid inbokad till mitten av jan.

• muggles

HAr precis kokat kola till jul - flera år sedan jag gjorde det. Ev tog jag den lite för tidigt (även om jag gjorde kulprovet) så den kanske blev ngt för lös. Jaja, god är den ju ändå! Var trungen att fixa lite mer julstämning, nu väntar jag bara på granen...

Det är lite mer utmaning att koka kola med en pigg tjej. Tror att illtjuten avtagit ngt (tur för cafébesökarna på fredag, Vänner! ) men mkt ljud är det!

Nä, nu ska jag nog ge mig ut i det fina - NOT! - vädret...

• muggles

Oj, här var det lite action idag! Skönt med en långpromenad.

Nenne: sorry, missade ditt saffranskolarecept - kan du ge mig det igen? Inboxa om du inte vill lägga ut det här en gång till. Tänkte pröva, för jag blev inspirerad av kolakokningen idag.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag