• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • viktualia

Brudsommar - japp det är en av punkterna som ska kontrolleras!

MSW - Japp, det är otroligt seeeeeeegt... och inte blir det bättre av att min nuvarande chef vill veta om han ska jaga ersättare till mig eller inte...

• Lapinette

Fan, är ju vältränad som bara den...men vad hjälper det när man inte hittar spåret??! Är det bara uppförsbackar?!

• Telemarkgrrl

...och dom där j-a flåshurtiga åskådarna (som själva åker skoter) som står och ropar vid sidan av spåret "heja, heja, slappna av i nedförsbackarna så ska du se att det går bättre!"...

• Zozo

eller de som säger "Men du, du skulle ju akt för länge sen, inte konstigt att du inte kommer ikapp nu...!"

• pirr!

Clownis- roligt att du tittade in! Frågade efter dig för någon vecka sedan.

Nenne- du borde bli krönikör

Själv är jag hemma från jobbet idag- förkyld och halsont! Rastlös som sjutton- redan!

Att ta paus från tråden gjorde/gör jag med i svackorna och vissa perioder var/är jag bara inne och läste/läser. Tror det måste få va´så.. Men ett som är klart är att man saknar folk när de är borta!

• Lapinette

Är det bara vi "tanter" kvar här i spåret??!

• viktualia

Shit... det är DÄRFÖR jag inte vill köra oskyddat!! Skidåkning är hatgrenen nummer ett... har ytterst sällan stått på längdskidor frivilligt!

Så här är bruden som står i startfållan och tittar förvirrat på mina stenålderspjäxor och gamla turskidor med kabelbindning och stålkant... - klarar jag detta?!?

Under tiden funderar jag över varför min sexlust är så HIMLA dålig... maken hoppade på mig igår kväll och det tog en evig tid innan jag var med på noterna... *suckar*

• pirr!

Lappis- du verkar otroligt strukturerad och driven- you go girl!!!!
    Kan tänka mig frustrationen när det som är rätt tajming för er inte passar med CvL´s öppettider... Man vill ju verkligen inte att sån´t ska sätta käppar i hjulet!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag