Nu har jag sovit i nästan 4 timmar, ätit lite rostat och hoppas på att sonen ska vara på bättre humör när jag hämtar honom om en timme än han var när jag lämnade honom i morse. Han känner nog också av att det inte är ett vanligt liv vi lever just nu, stackarn.
Tinga
Ska fixa inboxen alldeles strax.
Nenne och Viktualia
Kul med husköp, hoppas att köpen går igenom.
Vi köptevårt för 4 1/2 år sen och det ångrade vi inte för en sekund. Bodde här 1 1/2 år innan sonen kom och det var bra för då hann vi bo in oss ordentligt innan han kom. Han också fixa till ett uterum som nu är perfekt för oss.
Muggles
Buffa är helt klart bäst! Det har varit det enda som har hjälpt vår son att komma tillrätta och sova i vagnen eller i sin säng. Det där med nappen är både och tycker jag. Sonen tog inte nappen förrän han var 5 mån, men sen blev det mycket ett tag med att vi var tvugna att stoppa in nappen på natten i hans mun för att han skulle somna vidare. Vi hade det så i en period för att vi skulle få sova och att han skulle sova i sin egen säng, men sen lärde han sig att ta nappen själv på natten och då blev det ännu bättre.
Nu när han kommer in till oss på natten har han allt med sig själv, nallar, nappar och kudde.......
Det där med Moas mage är svårt. Sonen har alltid skött sin mage varje dag ordentligt (5-6 bajsblöjor) så han har inte haft några magproblem eller avföringsproblem.
Men var det inte så att Moa hade det eller?????
Det kan ju visa sig i blöjan om man säger så. Är du orolig så ring BVC och kolla ändå, det hade jag gjort för att få klarhet i det hela. Ni kanske kan få något för magen.
Storasystern
Min man var borta mycket när jag väntade sonen och det var oroligt emellanåt ska jag säga. Men så var hans jobb då och sen är han dessutom ishockeydomare så då blir det långa resor emellanåt. Jag hade alltid en backup när han var i väg.
Jag kommer att vara själv med sonen fre-sön denna helg och det känns lite jobbigt med tanke på att vi var på förlossningen denna helgen men min mans syster ställer upp om det händer något. Mina föräldrar hade annars gjort det med de ska till Tyskland på julmarknad.