• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

Vickan
    men inte ska du ha stålkant i längdspåret, då går det tungt! Du kan få låna mina nya Fischer. Jag tar snöskorna.

• nennesjuttioåtta

*sjunker ned till axlarna i nysnö*

ÅÅÅHHH Vad fan ska man till Mora och göra egentligen??!??! Det är ju inte så att man får en medalj för bedriften direkt.

• nennesjuttioåtta

hahah, de där idioterna på skotrarna borde man göra en roundkick på i farten så att de trillar av och landar i älgskiten!

• viktualia

Nenne - det var det jag anade.... att jag hade fel utrustning... anar att mina pjäxor anno 1969 inte heller duger längre?!?

Som Zozo skriver - skulle nog moderniserat mig för länge sen.. hmmm... mina skidbrallor är av samma datum som pjäxorna förresten, jackan är årgång 1995... hm... skyddar mig kanske lite väl mycket... och ska man fortsätta tolka utrustningen så är nog maken i Evertsberg med sin hippa utrustning, vältränade ben och intresse för skidsport...

HUR blev jag så här akterseglad?!?!

• nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2007-12-05 11:10:33 följande:
    ?Under tiden funderar jag över varför min sexlust är så HIMLA dålig... maken hoppade på mig igår kväll och det tog en evig tid innan jag var med på noterna... *suckar*
    Vickan, förmodligen kommer dina hormoner i ordning snart! Håll ut och investera i en delfin, det pirrar igång den mest trötta (*host* t o m halv 5 en måndagsmorgon)
  • Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2007-12-05 11:14:06 följande:
    *sjunker ned till axlarna i nysnö*ÅÅÅHHH Vad fan ska man till Mora och göra egentligen??!??! Det är ju inte så att man får en medalj för bedriften direkt.
    Men det är ju inte så festligt att vara ensam kvar i Mångsbodarna heller.
  • nennesjuttioåtta

hahah vickan -69!!! Det funkar ibland men det blir inga barn gjorda uppochnedochbakochfram, heheheh

• pirr!

Victory var det ett tag sen man såg också!

• pirr!

Oj, kom mitt in i utrustningsdiskussionen! Ledsen att jag avbröt!

• nennesjuttioåtta

Nä, det är öken att vara i Mångsbodarna. Blåbärssoppan har kallnat och elektriciteten kommer nog efter 2010.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag