Hej, idag ska jag iväg och träffa nya mammagruppen så får vi se hur det känns.
Telefonen ringde så att Iris missade sin morgonsömn idag, hoppas att hon somnar snart innan det är dags för tidig lunch, annars blir det nog inte roligt.
Här fungerar buffning/vagning inte alls, eller ja, förr eller senare skulle hon väl skrika sig till sömns av utmattning men då kan man ju lika gärna lägga henne i ett hörn och låta bli att trötta ut sig själv i processen antar jag. Jaja, det ordnar sig väl men jag tror inte att jag har energi att göra någonting åt att hon vaknar så ofta på nätterna just nu faktiskt, tur att hon somnar om fort varje gång.
När jag plussade så fick vi till det dagen för böj och dagen efter precis som Tinga. Sedan när det bara var två veckor kvar hade maken absolut inte fått åka iväg någonstans!
Vickan, vilket mysigt hus, hoppas att ni slår till! Vad är det för betong så att det inte är blåbetong?
Nenne, så kul att huset var lika fint i verkligheten! Ofta tycker jag att man tittar på bilderna och det känns jättebra och så ser det helt annorlunda ut när man väl kommer dit. Hoppas att det blir ert!
Kram till Lapinette, Telis och Frejis, skriv gärna OT här, bara ni stannar!!! Jag skulle själv gärna bidra med lite fler OT-inlägg om det bara hände något spännande här men det gör det ju inte.
Iris är i alla fall sex månader idag, stora tjejen!
Vi ska jobba vidare på att få upp lister här i helgen hoppas jag så att vi kan börja flytta in i skåp och byråar. Sedan hoppas jag att vi lyckas få tag i lite fler adventsljusstakar innan de tar slut också.